05:30 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق تثبیت

حال بورس طبیعی نیست!
ماد برتر - یک کارگزار با اعلام اینکه حال بورس به چند دلیل طبیعی نیست ، احتمال افت بیشتر شاخص در یک حالت را پیش بینی و خواهان تزریق منابع مالی توسط صندوق تثبیت بازارسرمایه شد .
اقدامات تاثیرگذار در بهبود روند معاملات بورس
نماد برتر- بهمن عبدالهی گفت: عدم اظهارنظرهای غیرکارشناسی، جلوگیری از ایجاد جو در نرخ ارز، تحقق وعده‌های مطرح شده برای واریز منابع مالی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه و خودداری از اقدامات سودجویانه توسط حقوقی‌ها فضای بورس را بهبود می‌بخشد و شاهد رشد معاملات خواهیم بود.
شورای عالی بورس مجوز خرید سهام عدالت توسط هلدینگ‌های بزرگ را صادر کرد
نماد برتر- مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی از ابلاغ مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر مجوز خرید سهام عدالت توسط نهادها و هلدینگ‌های بزرگ خبر داد و گفت: این مصوبه به زودی عملیاتی می‌شود.
کمک های بی دریغ دکتر دهقان برای حفظ صیانت از سهامداران قابل تامل است
نماد برتر- فارغ از تجربه و تحصیلاتی که دکتر دهقان دهنوی دارند باید گفت کمک های بی دریغ ایشان در زمینه انتقال منابع از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار کاملا بازار سرمایه را از شرایط سختی نجات داد.
دفاع از قالیباف اصل و درخواست مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا + حضور در هیات دولت
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه ای ضمن دفاع از عملکرد قالیباف اصل ، خواهان مخالفت وزیر اقتصاد با استعفا و حضور رئیس سازمان بورس در جلسات هیات دولت شد .
تزریق مرحله دوم نقدینگی به بورس با پیش بینی ۲.۵ هزار میلیارد تومان
نماد برتر- مدیرعامل صندوق توسعه ملی از پیش بینی تزریق ۲.۵ هزار میلیارد تومان در مرحله دوم حمایت از بورس تا پایان سال و از محل برگشت تسهیلات خبر داد.
۱۷۸ نماد در صف حمایت صندوق تثبیت بازار سرمایه
نماد برتر- رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: طی چند روز اخیر برای بهبود عملکرد بازار سرمایه از ۱۷۸نماد بورسی حمایت کردیم.
دلایل بازگشت شاخص و پیش بینی رکود رقبا و شرایط مثبت بورس / مهمترین ریسک
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اعلام دلایل بازگشت روند صعودی شاخص از پیش بینی رکود بازارهای رقیب و شرایط مثبت بورس تا پایان سال و مهمترین ریسک‌ تهدیدکننده معاملات خبر داد.
چکش کاری قانون بازارسرمایه شروع شد / برخورد با اخلالگران در فضای مجازی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از چکش کاری مواد مهم اصلاح قانون بازار سرمایه و پیشنهاد کارگروه و برخورد با فعالان مجازی این بازار درصورت اخلال خبر داد.
شرایط استفاده از هزار میلیارد پول تزریقی به بورس / زمان بازگشت اصل و سود
نماد برتر- رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازارسرمایه گفت: هزار میلیارد تومانی که به صندوق واریز شده فقط در شرایط غیرعادی و برای سه روز بوده و باید تا ۴ سال آینده با ۱۲ درصد سود بازگردانده شود.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
اثر مثبت و منفی چند رویداد اخیر و اوضاع غیرقابل پیش‌بینی بورس
نماد برتر- کارشناسان و فعالان بازارسرمایه در واکنش به اتفاقات اخیر بورس همچون واریز هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به حساب صندوق تثبیت و .. دغدغه‌های را سهامداران اعلام کردند .
هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به حساب بورس واریز شد
نماد برتر- رییس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه از واریز هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به این صندوق خبر داد و گفت: در صورت موافقت با درخواست رقم بیشتر به زودی مبالغ جدیدی هم واریز خواهد شد.
آغاز تحولات اساسی در ساختار بازار سرمایه توسط کمیسیون اقتصادی
نماد برتر- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون اقتصادی تحولات اساسی در ساختار و جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد کشور آغاز می‌شود.
اثر نوسان دلار ۲۶ هزار تومانی بر بورس / مهمترین تهدید و فرصت فعلی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اثر نوسان دلار بر روند بورس، مهمترین تهدید و فرصت فعلی را اعلام کرد و گفت: با عدم افزایش نرخ سود و بهره بانکی ، باراز سهام قطعاً نسبت به رقبا پیش‌تاز خواهد بود.