12:49 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیشه

۳۵۰ هزار تن محصول عرضه می‌شود
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه میزبان عرضه ۱۷۸ هزار و ۱۵۰ تن سیمان، ۷۲ هزار تن آهن اسفنجی، ۶۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۸ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۰ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو و یک هزار تن ورق گالوانیزه لوازم خانگی است.
شنبه سیمانی بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۶۴ هزار تن سیمان از سوی ۵۴ شرکت است.
شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد
مرسدس مدلهای لوکس برقی را برای داخل و خارج از جاده ارائه خواهد داد.
امروز کدام نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۸ شهریورماه اعلام شد.
عرضه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن ورق گرم در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۸ شهریور ماه میزبان عرضه ۱۹۹ هزار و ۹۸۰ تن ورق گرم از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.
ثبت افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در "کرازی"
شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رساند.
۵۰ شرکت و چهار بانک به بازار سهام بازگشتند
در برابر توقف سه نماد فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، نماد ۵۰ شرکت و چهار بانک بازگشایی و آماده انجام معامله شد.
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
۳۵ شرکت برای مجمع سالانه، فوق العاده و انتخاب اعضا از تابلو خارج شدند
در پایان معاملات امروز، نماد ۳۴ شرکت بورسی و فرابورسی و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف شد.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۱۱۰ درصدی
۱۶ شرکت و دو بانک، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا، افزایش سرمایه و ... اعلام کردند.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
شروع پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از فردا و برای سه روز آینده
ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول با موعد تحویل حداکثر یک ساله را از فردا به مدت سه روز آغاز می‌کند.
صف فروش به «کپشیر» لبخند زد!
نماد برتر - شرکت پشم شیشه ایران با کاهش مقدار فروش دو محصول اصلی خود یعنی پشم شیشه و ایزوگام روبرو و حتی نرخ فروش محصولاتش نیز با افزایش نامحسوس قیمت همراه بوده است.
صف فروش دستبردار «کهمدا» نیست
نماد برتر - شرکت شیشه همدان در ۱۰ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۶۱.۹۳۱ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده است.