07:49 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکستن

"صمت" به‌دنبال شکستن انحصار خودرو
نماد برتر- وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: به‌دنبال شکستن انحصار تولید خودرو هستیم.
دو مسیر متفاوت معاملات بورس + پیش بینی شکست مقاومت کانال دو میلیونی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به مقاومت شاخص در کانال ۱.۶ میلیونی از دو مسیر ادامه بازار و پیش بینی شکست خط مقاومت دو میلیونی در فروردین ماه با وجود مطرح شدن بحث انتخابات خبر داد.
پیش بینی روند طلای جهانی در هفته جاری
نماد برتر- در پی ناکامی اونس طلا برای شکستن مقاومت در سطح ۱۸۵۰ دلار، نتیجه نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران گوناگونی آرا درباره روند قیمت این فلز ارزشمند در هفته جاری را نشان داد.
فولادی‌ها رکوردشکنی می‌کنند
نماد برتر- در حال حاضر شاهد تداوم کاهش موجودی انبارها هستیم که سیگنال تقاضای بسیار قوی را می‌دهد و محرک قیمت‌های فولاد جهانی بوده است.
کاهش ارزش بیت کوین
نماد برتر- پس از ثبت رکورد تاریخی جدید، ارزش بیتکوین کمی ریزش کرد.
توضیح مدیران فولادمبارکه و پنج زیرمجموعه از ثبت رکوردهای جدید
نماد برتر- مدیران شرکت فولاد مبارکه و پنج زیرمجموعه از جمله فولاد هرمزگان و فولاد امبرکبیر کاشان از کسب رکوردهای جدید خبر دادند.
تولید روزانه ایران خودرو در مرز سه هزار دستگاه/ فاصله ۴۰ هزار دستگاهی تا شکستن رکورد سال گذشته
نماد برتر- با عبور تولید روز گذشته گروه صنعتی ایران خودرو از مرز دوهزار و ۹۵۰ دستگاه خودرو که تمامی این سبد تولیدی اختصاص به خودروهای داخلی دارد، رکورد تاریخی در استقلال تولید در صنعت خودروی کشور به ثبت رسید. این عدد فراتر از هدفگذاری بوده است.
ترمز بیتکوین کشیده شد
نماد برتر- بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.
مردم را برای دریافت خودروی بی کیفیت داخلی در صف های ۲ ساله نگه می دارند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش قیمت های اخیر اظهار کرد: مردم باید هر صبح شاهد افزایش قیمت های بی دلیل و بی رویه باشند؟
بیتکوین در اوج سه ساله خود قرار دارد
نماد برتر- بیتکوین حدود ۱۱۰۰ دلار دیگر تا شکستن رکورد تاریخی خود فاصله دارد.
بیتکوین در آستانه ۱۸ هزار دلاری شدن
نماد برتر- ارزش بیتکوین در یک روز بیش از هفت درصد افزایش یافت.
ارزش معاملات بازار سرمایه به مرز ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید / حرکت شاخص در مدار سبز
نماد برتر- روند معاملات بازارسرمایه نشان می‌دهد که طی روز جاری با افزایش قابل توجهی در ارزش معاملات بورس مواجه بودیم. به طوریکه ارزش معاملات بورس و فرابورس در مجموع به حدود ۲۰۰ هزار میلیارد ریال رسید.
موفقیت در ایجاد اقتصاد مدور با الهام از طبیعت
نماد برتر- نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقتصاد مدور راهی برای ساختن جهانی بدون زباله است، مدل‌های کسب‌وکار مدور، در دهه‌های آینده، ۴.۵ تریلیون دلار فرصت ایجاد می‌کنند و دنیای طبیعی می‌تواند درباره ایجاد اقتصاد مدور راهکارهای موثری ارائه دهد.
۱۵ پیشنهاد برای توقف روند ریزش بورس و بازگشت آرامش
نماد برتر- با ریزش حدود ۳۵ درصدی شاخص بورس طی چهار ماه و کاهش قیمت سهام ۵۰ تا ۷۰ درصدی اکثر شرکت ها، ۱۵ راهکار برای توقف این روند و بازگشت آرامش به سازمان بورس پیشنهاد داده شد.
ریزش قیمت‌ها و نگرانی دلالان
نماد برتر- در پی برخی اتفاقات و تغییر پارامترهای موثر در قیمت خودرو، این کالایی که طی یکی دو سال اخیر دیگر از کالای مصرفی خارج شده و به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است، از یکی دو هفته اخیر روند نزولی در پیش گرفته است و حال با شیب تندی مسیر کاهش قیمت‌ها را طی می‌کند که سبب نگرانی بسیاری از دلالان خودرو از بابت ضرر احتمالی شده است.