06:57 | يكشنبه 27 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شورای شهر تهران

اجرای طرح «حیات شبانه» در ولیعصر، تجریش و هفت‌حوض/ فعالیت مغازه‌ها تا 3 بامداد از امشب
پایگاه خبری راد: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از انتخاب سه محور و خیابان برای اجرای طرح حیات شبانه در شب‌های ماه رمضان خبر داد.
قیمت ارز کاهش یافت
پایگاه خبری راد: پس از چند روز افزایش قیمت‌ها در بازار ارز، امروز قیمت‌ها کاهشی شد.
تعیین تعرفه «آب» براساس میزان برخورداری مناطق در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران از تعرفه‌بندی آب براساس مناطق کم برخوردار و برخوردار خبر داد.
افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی براساس میزان تورم
پایگاه خبری راد: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه در غالب شهرهای کشور نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی مبنای افزایش کرایه‌ها قرار داده می‌شود، گفت: با این وجود در برخی از شهرها رانندگان پیشنهاد دادند که کرایه‌ها افزایش داده نشود و آنان به منظور رقابت با سایر ارائه دهندگان خدمات در این بخش با همان نرخ کرایه قبلی به فعالیت خود ادامه دهند.
احتمال نشت فاضلاب در ۲ محله شهرری
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از بی‌توجهی شرکت آب و فاضلاب به استان تهران، از وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب در دو محله‌ شهرری گلایه کرد.
مهم‌ترین وقایع آب و برق در سال۹۷
پایگاه خبری راد: سال ۹۷ با درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای گذر از تنش‌های آبی شروع شد، سالی که پر از تنش و بحران برای وزارت نیرو بود به‌گونه‌ای که طبق گفته خود مسؤولان آبی در ۵۰ سال گذشته وضعیت منابع آبی بی سابقه بوده در بخش برق نیز پس از گذشت سال‌ها با جداول خاموشی روبرو شدیم که فشار سنگینی را به وزارت نیرو تحمیل کرد.
ورود خط ۷ متروی تهران به نمایشگاه بین‌المللی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده نزدیک مقدمات ورود خط هفت متروی تهران به نمایشگاه دائمی و بین‌المللی پایتخت فراهم خواهد شد.
صدور مجوز ساخت و ساز در 62 باغ برای حفظ باغات تهران بود
معاون نظارت شورای شهر تهران اعلام کرد که شورای شهر برای حفظ باغات تهران مجبور شد که به ساخت و ساز در 62باغ رای مثبت دهد.
لزوم برخورد با دیر ابلاغ کنندگان لغو مصوبه "برج_باغ"
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در مورد دلایل رأی ندادن به استفساریه شهرداری تهران در خصوص ارائه مجوز ساخت و ساز در ۶۲ باغ توضیحاتی را ارائه کرد.
پیمانکاران مدیریت پسماند مافیا شده‌اند/ استفاده از کودکان و مهاجران افغان
پایگاه خبری راد: دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران با بیان اینکه بازار فروش پسماند بازیافتی به صنعتگران بازار شفافی نیست و مافیا دارد، از کمبود مواد اولیه در کارخانه‌های بازیافتی خبر داد و گفت که پیمانکاران شهرداری که مسئولیت مدیریت پسماند را در مناطق مختلف به عهده می‌گیرند، نیروی کارشان را از بین کودکان کار و مهاجران افغان انتخاب می‌کنند.
احداث جایگاه سوخت در پیاده‌رو در شهرداری منطقه ۲ تهران!
پایگاه خبری راد: معاون نظارت شورای شهر تهران باانتقاد از انعقاد قراردادی در شهرداری منطقه ۲ برای ساخت جایگاه سوخت کوچک‌مقیاس بدون تصویب شورا، گفت: مطالعات ترافیکی به خوبی صورت نگرفته به گونه‌ای که شرکت احداث‌کننده ، جایگاه پیاده‌روی موجود در خیابان را برای احداث سازه مورد استفاده قرار داده است.
لزوم کاهش تولید زباله در کلانشهر تهران
پایگاه خبری راد: خرید ویلا برای مرد برج ساز آن‌ قدر دردسرساز شد که تمام سرمایه‌اش ‏را در یک دزدی مسلحانه از دست داد.
نامه‌نگاری با دولت و مجلس برای ترخیص تجهیزات آتش‌نشانی از گمرک
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در مورد سرانجام ترخیص تجهیزات آتش نشانی از گمرک توضیحاتی ارائه کرد.
درخواست نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی"
پایگاه خبری راد: رییس شورای اسلامی شهر تهران از درخواست نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی" خبر داد.
 دستفروشان در پیاده روهاساماندهی می شوند
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران از ارائه لایحه ساماندهی دستفروشان و سایر مشاغل که از پیاده روها استفاده می‌کنند، خبر داد.