11:04 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرک صنعتی

آرزوی خرید خانه به دل کارگران ماند!
نماد برتر- رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اگر مسکن ملی به شکل عملی به اجرا درآید بخش اعظمی از تقاضای مسکن در جامعه جمع آوری می شود و کارگران را به خانه دار شدن امیدوار می کند.
تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان سال
نماد برتر- آذربایجان شرقی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه‌ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه‌ها تا پایان امسال خبر داد.
صدور مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان قزوین
نماد برتر- مجوز تاسیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان قزوین به عنوان سی‌امین استان کشور، با هدف حمایت از فناوران و شرکت‌های دانش بنیان استان به تصویب رسید.
روند ترخیص کالاهای اساسی سرعت می‌گیرد
با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هرمزگان دو طرح به بهره برداری رسید.
مخالفت محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان مخالف است.
مجمع یک بانک و دو شرکت + زمان افزایش سرمایه ۴۱، ۵۸ و ۷۹ درصدی
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده یک بانک و پنج شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "فارس" + مجمع سه شرکت دیگر
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سه شرکت دیگر، زمان برگزاری مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه را برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی، انتخاب اعضا و تصویب صورت های مالی اعلام کردند.
زمان مجمع عادی بطور فوق العاده بانک زیانده و دو شرکت دیگر
نماد برتر- بانک دی به همراه دو شرکت داروسازی تهران شیمی و گلوکوزان برای تصویب صورت های مالی، انتخاب هیات مدیره و تکمیل اعضا به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.
زمان افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی + مجمع عادی بطور فوق العاده یک شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی + مجمع عادی بطور فوق العاده یک شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
«کاذر» و «فروس» به مجمع می روند
نماد برتر - زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
"پارتا" درباره اخذ مجوز تاسیس شهرک صنعتی و آثار اقتصادی توضیح داد
نماد برتر- آرتاویل تایر درباره اخذ مجوزهای لازم ایجاد شهرک صنعتی رازی و بررسی آثار اقتصادی آن توضیح داد و برای دو روزکاری با توقف نماد روبرو شد.
طرح جامع شهر جدید تابناک تصویب شد
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، طرح جامع شهر جدید تابناک به تصویب رسید.
آتش سوزی اثری بر فعالیت ها و سود و زیان شرکت بورسی نداشت
نماد برتر- شرکت پدیده شیمی قرن از عدم تاثیر آتش سوزی یکی از خطوط سایت اشتهارد بر فعالیت تولیدی و سود و زیان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
بانک ملت حامی شرکت بورسی با قدمت ۶۵ ساله شد / تبدیل زیان به سود
نماد برتر- مدیرعامل بانک ملت در بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی گفت: این شرکت با حمایت "وبملت" از زیان دهی به سودآوری تغییر وضعیت داد و هم اکنون با شرکت های خارجی رقابت می کند.