08:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شناسایی

از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
دوغ «غگلپا» پرفروش شد!
نماد برتر - مقدار تولید محصولات غگلپا در دی‌ماه برابر با ۲،۲۷۳ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۱،۲۰۳ تن از این محصول به تولید شد.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
«آریا» موفق در بازار صادراتی
نماد برتر - در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
اتفاقات جدید در «پارس»/ درآمدی که صعودی شد!
نماد برتر - بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران برگزار شد
نماد برتر - به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران، مراسم اختتامیه هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران با حضور جمعی از کارآفرینان و پیشکسوتان این عرصه ، یکشنبه 23 آبان 1400 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
«شستا» و ادعای جدید!
نماد برتر - ارزش بازار سرمایه‌گذاری "شستا" در بخش «اوراق مشارکت پذیرفته‌شده در بورس» ۱۴,۲۵۲ میلیارد ریال کاهش را از خود بر جای گذاشت.
«وملل» رکورد 7 ماهه را زد
نماد برتر- یشترین پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲،۹۶۲میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱,۳۵ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت.
کسب درآمد ۱۷،۸۸۱ میلیارد ریالی «ونوین»
نماد برتر - درآمد تحقق یافته تسهیلات اعطایی ۸,۴۸ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۷ ماه گذشته بوده است.
تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.