21:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شلمچه

امدادرسانی به ۶۴ هزار زائر اربعین در قرارگاه‌های مرزی هلال احمر
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی به ۶۴ هزار و ٢٣٣ زائر اربعین حسینی در قرارگاه‌های مرزی این سازمان خبر داد.
ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
بازگشت 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه
پایگاه خبری راد: فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از 2 میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.
۲۱میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین
پایگاه خبری راد: یک روز تا مراسم اربعین زمان باقی مانده و برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی اقدامات بسیار از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است، به طوری که آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود ۲۱میلیون و ۲۰۰هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.
بیش از ۱۷هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و محل اسکان زائران اربعین در مرزها
پایگاه خبری راد: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از انجام ۱۷هزار و ۳۷۷ بازدید بهداشت محیطی از موکب‌ها، محل‌های اسکان زائرین، مراکز و اماکن مسیر تردد زائرین، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌های مسافربری در استان‌های مرزی خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی اربعین ۹۷
پایگاه خبری راد: مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی اربعین ۹۷ را اعلام کرد.
ارائه ویلچر به زائران اربعین از سوی بهزیستی
پایگاه خبری راد: معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی از استقرار موکب‌های سازمان بهزیستی در مسیر زائران اربعین حسینی در داخل مرز ایران و بین مسیر نجف و کربلا برای ارائه لوازم کمک توان‌بخشی مانند ویلچر به توان‌یابان خبر داد.
امکان صدور ویزا و گذرنامه در مرزها نداریم
پایگاه خبری راد: فرمانده قرارگاه اربعین ناجا اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.
فعالیت 5000 نیروی پلیس برای کنترل امنیت جاده‌ها در طرح ویژه اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از حضور ۱۴۴تیم پلیس با بیش از ۵۰۰۰ هزار نیرو در طرح ویژه اربعین برای کنترل امنیت جاده‌ها خبر داد.
چرا مراکز تحویل ارز در نجف شلوغ است؟
پایگاه خبری راد: آخرین عکس ها و فیلم های ارسالی از وضعیت تحویل ارز در شهر نجف حاکی از حضور جمعیت زیاد زائران در این شهر است. البته طبق اعلام بانک ملی ایران، دو مرکز تحویل ارز در این شهر با تمام قوا در حال کار هستند و اوضاع تحویل ارز تحت کنترل است.
پلیس با همه توان برای برقراری نظم و امنیت زائران تلاش می کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی/ بارش باران و وزش باد در مرزها
پایگاه خبری راد: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای هوا در شهرهای مرزی از وزش باد، رگبار باران و رعد و برق در مرزها خبر داد.
چرا ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل تامین نشد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک ملی در پاسخ به این‌که چرا ارز مورد نیاز زائران در داخل ایران تامین و به مردم پرداخت نشد تا زائران در مرزها با مشکل مواجه نشوند اظهار کرد: با توجه به منابع ارزی ایران در کشور عراق به واسطه صادرات برق و سایر طلب‌ها، در ابتدا درخواست‌مان این بود که دینار موردنیاز زائران در اختیار ما قرار گیرد و ما بتوانیم و با ساز و کارهای خودمان ارز را به متقاضیان تحویل دهیم، اما بانک مرکزی عراق این درخواست را نپذیرفت.
واکنش بانک ملی به یک گزارش
پایگاه خبری راد: بانک ملی در واکنش به یکی از گزارش‌های امروز ایسنا در مورد حواشی به وجود آمده برای تامین ارز زائران اربعین ضمن تشریح اقدامات انجام شده اعلام کرد در صورتی که زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) به هر علت موفق به دریافت ارز خود نشوند، پول واریزی آنها جهت خرید ارز اربعین عودت داده خواهد شد.
خروج بیش از ۷۰۰ هزار زائر از ۳ مرز / ناامنی گزارش نشده است
پایگاه خبری راد: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا شب گذشته بیش از ۷۰۰ هزار زائر از مرزهای سه گانه کشور عبور کرده‌اند.