03:55 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ششم آبان

حساب یارانه بگیران شارژ می شود!
پایگاه خبری راد: نود و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی در ساعت ۲۴ پایان روز شنبه 26 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.
موضع نفتی‌ها درباره دومین عرضه نفت خام در بورس
پایگاه خبری راد: بورس برای نوبت دوم رنگ نفت به خود گرفت و یک میلیون بشکه‌ نفت خامی که قرار بود از این طریق به فروش برسد، امروز با فروش ۷۰۰ هزار بشکه محقق شد. فرآیندی که وزارت نفت آن را مثبت تلقی و اعلام کرد که بازخوردی که از بخش خصوصی در این حوزه گرفته رضایت بخش بوده است.
نفت بورسی ۶۴.۹۷ دلار قیمت خورد
پایگاه خبری راد: امروز ۷۰۰ هزار بشکه نفت خام سبک ایران در بورس انرژی برای دومین مرحله طی یک ماه اخیر عرضه شد و به قیمت هر بشکه ۶۴.۹۷ دلار به فروش رسید.
دوره تسویه ارزی خریداران نفت بورسی ۱۰ روز بیشتر شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس انرژی گفت: دوره تسویه ارزی خریداران نفت خام سبک از بورس از ۵۰ روز به ۶۰ روز رسیده است.
آخرین دقایق تا پایان مهلت واریز پیش‌پرداخت خرید نفت در بورس
پایگاه خبری راد: در حالی که برای دومین بار قرار است نفت خام سبک در بورس عرضه شود، کمتر از ۱۵ دقیقه دیگر فرصت باقی است تا متقاضیان، به حساب سمات ۱۰ درصد از مبلغ تقاضای خرید نفت را واریز کنند.
رینگ صادراتی انرژی و کاهش اثربخشی آیسا
پایگاه خبری راد: عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی را می‌توان یکی از رویدادهای بااهمیت در عرصه تحولات اخیر بازار انرژی قلمداد کرد. موضوعی که به مناظره‌ای میان کارشناسان و صاحبنظران این حوزه تبدیل شده است.
اسلامی روبان مسکن مهر را قیچی می‌کند؟
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی که مسکن مهر را از اولویت‌های خود می‌داند، در روزهای نخست کاری، این طرح را در دستور کار قرار داده و قصد دارد ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کمبود منابع آن را تامین کند.
اصلاحیه قیمت پایه عرضه نفت خام در بورس
پایگاه خبری راد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار بود دور دوم عرضه نفت خام در بورس در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه با قیمت پایه حدود ۷۶ دلار و ۲۹ سنت عرضه شود که شرکت ملی نفت ایران در جدیدترین اطلاعیه خود از اصلاحیه این نرخ خبر داد.
آخرین اخبار از عرضه دوم نفت خام در بورس
پایگاه خبری راد: آنطور که مدیرعامل بورس انرژی اعلام کرد از ۲۰ آبان ماه عرضه دوم نفت در بورس با حدود ۷۲۰ هزار بشکه انجام خواهد شد.
همکاری دادستانی تهران با سازمان هواپیمایی کشور برای کاهش تاخیر پروازها
پایگاه خبری راد: نشست مشترک مدیران شرکت‌های هواپیمایی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری و دادستانی تهران و با حضور تعدادی از معاونان دادستان روز یکشنبه ششم آبان ماه به ریاست دکتر جعفری دولت‌آبادی برگزار شد.
عرضه «کارت اعتبار طلایی»؛ برنامه ویژه در شرایط تحریم
پایگاه خبری راد: محمد شریعتمداری که از ششم آبان ماه جاری بر صندلی وزارت رفاه تکیه زده از سازمان‌های زیرمجموعه‌اش خواسته است تا برنامه ۱۰۰ روزه‌ای ارائه دهند.
احتمال تعدیل قیمت نفت بورسی و تغییر اطلاعیه عرضه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس انرژی اعلام کرد: اگر تا زمان بارگیری محموله، قیمت نفت خام افزایش یا کاهش یابد، قیمت متناسب با آن تعدیل خواهد شد و احتمال دارد برای عرضه‌های بعدی در "اطلاعیه عرضه نفت در بورس" اصلاحاتی صورت گیرد.
مهلت پذیرش چک‌های قدیمی تمام شد
پایگاه خبری راد: از امروز، ششم آبان ماه چک‌های قدیمی در بانک‌ها پذیرش نمی‌شوند، مگر بانک صادرکننده دسته چک.
بورس فردا نفتی می‌شود
پایگاه خبری راد: ششم آبان‌ماه، همان تاریخی که از سوی مسئولان برای عرضه نفت خام در بورس وعده داده شده بود. فرآیندی که با هدف دور زدن تحریم‌ها ایجاد شد تا شاید این بار برخلاف گذشته که با شکست مواجه شده بود، دریچه‌های جدیدی را به روی صنعت نفت ایران باز کند.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی با کاهش دما در روزهای آینده
پایگاه خبری راد: تسریع در برداشت محصولات مزارع سبزی استاندارد با توجه به کاهش محسوس دما، محافظت از کندوها در مقابل بارش، کاهش دما و وزش باد، خودداری از انجام هرس درختان در روزهای آینده، انجام عملیات برداشت محصول ذرت با توجه به کاهش محسوس دما از جمله توصیه‌های هواشناسی کشاورزی است که برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (سوم تا ششم آبان)، منتشر شده است.