01:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت پتروشیمی پارس

شاخص کل از نیمه کانال یک میلیون واحدی عبور کرد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، دهم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۴ هزار و ۵۳۶ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش، رقم ۴۵۵ هزار و ۳۷۵ واحد را به ثبت رساند.
صعود دسته‌جمعی شاخص‌های بورسی
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، دوم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۱ هزار و ۸۱ واحد افزایش، رقم ۴۵۱ هزار و ۲۱۹ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در بلندای قله ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه بیستم و چهارم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۶۲۵ واحد افزایش، رقم ۴۲۸ هزار و ۳۱۵ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
رشد پرقدرت شاخص بورس
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه نوزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحد به رقم یک میلیون و ۴۵۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۲۱ واحد افزایش، رقم ۴۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد را به ثبت رساند.
هیات مدیره "پارس" افزایش سرمایه را تصویب کرد
شرکت پتروشیمی پارس از اقدامات لازم افزایش سرمایه خبر داد.
چهارشنبه پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه ششم امرداد ماه) شاخص بورس تهران روز پر نوسانی را سپری کرد؛ به گونه‌ای که شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۱۶ واحد رسید.
«پارس» در اندیشه ۱۶ همت سود
بر اساس عملکرد فصل اول پتروشیمی ‌پارس و همچنین سایر پارامترها، برآورد می‌شود این شرکت در پایان سال سود 160 هزار میلیارد تومانی را محقق کند.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش یک هزار و ۶۰۲ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۲۷۸ واحد افزایش به عدد ۴۰۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید.
112 درصد درآمد بیشتر در سبد «پارس»
نماد برتر - در فروردین‌ماه سال جاری بیشترین نرخ فروش را محصول «استایرن منومر» با ۲۵۹.۱۰۱.۷۳۲ ریال به خود اختصاص داده است.
رکورد «پارس» شکسته شد
نماد برتر - نرخ اتان نیز ۱۱ درصد رشد کرده و به ۶۱ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال رسیده است.
میزان فروش "پارس" ۱۲۸ درصد افزایش یافت
نماد برتر- مقایسه فروش شرکت پتروشیمی پارس در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۲۸ درصد افزایش یافته است.
آغاز بازارگردانی ۱۰ شرکت پتروشیمی در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۱۰ شرکت از جمله چند شرکت پتروشیمی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
تعمیرات ۱۰ روزه واحد اتیل بنزن و استایرن منومر زیرمجموعه "فارس" آغاز شد
نماد برتر- زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از انجام تعمیرات واحد اتیل بنزن و استایرن منومر حداقل به مدت ۱۰ روز خبر داد.
الزام دریافت مجوز پدافند غیرعامل برای طرح‌های پتروشیمی
نماد برتر-رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت دریافت مجوز پدافند غیرعامل پیش از اجرای طرح‌های پتروشیمی تأکید کرد.