02:57 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ملی صنایع مس ایران

«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
صدرنشینی "فلزات اساسی"
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، چهارم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۸۸ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد را به ثبت رساند.
مس، فلزی سرخ در مسیر رشد و پیشرفت
استخراج فلز مس در سال های اخیر با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا صورت گرفته و به همین سبب، محصول به دست آمده دارای کیفیت بالایی است.
گروه خودرویی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، بیستم و هشتم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۲۹ هزار و ۷۴۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۹۳۸ واحد کاهش، رقم ۴۳۱ هزار و ۲ واحد را به ثبت رساند.
۸ میلیارد اوراق بهادار دست به دست شد
در جریان معاملات امروز، (شنبه، بیستم و هفتم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۳۷ هزار و ۹۹۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۱۰ هزار و ۵۳۳ واحد کاهش، رقم ۴۳۹ هزار و ۹۳۲ واحد را به ثبت رساند.
شاخص از فتح کانال ۱.۵ میلیون واحدی بازماند
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، بیستم و چهارم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۸ هزار و ۶۶۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۴۹ واحد کاهش، رقم ۴۵۰ هزار و ۴۵۹ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
عرضه اولیه "فجهان۱" در فرابورس
عرضه اولیه سهام مجتمع فولاد سیرجان روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در فرابورس ایران انجام می‌شود.
توقف شاخص در نیم قدمی ۱.۵ هزار واحدی
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، نهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷ هزار و ۴۶۶ واحد کاهش، رقم ۴۴۶ هزار و ۸۹۲ واحد را به ثبت رساند.
"فافق" به "فملی" قراضه مس می فروشد
شرکت صنایع مس افق کرمان با شرکت ملی صنایع مس ایران قرارداد منعقد کرد.
"فملی" و اُفت ۳۸ درصدی درآمد‌ها در مردادماه
فروش محصولات ملی صنایع مس ایران در مردادماه نسبت به ماه گذشته ۵۳ درصد رشد فروش را تجربه کرده است.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
شاخص سبزپوش به تعطیلات رفت
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه بیستم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۷۷۸ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۶۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۳۳۱ واحد را به ثبت رساند.
صعود یکپارچه شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه هفدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش، رقم ۴۰۷ هزار و ۷۹۱ واحد را به ثبت رساند.