12:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت عمران شهر جدید پردیس

تکمیل مسکن مهر شهرهای جدید در سال ۹۸
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: با توجه به تمهیداتی که در بودجه ۱۳۹۸ اندیشیده شده، سال آینده بجز واحدهایی که دارای مشکل حقوقی و معارض هستند، بقیه واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌شود.
مترو ۴ سال دیگر به پردیس می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه افزایش رقم وام مسکن مهر در حد پیشنهاد است که هنوز عملیاتی نشده، گفت: برای مترو پردیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۸ دیده شده که طی ۴۸ ماه این پروژه به اتمام می رسد.
مدیر جدید شرکت عمران هشتگرد منصوب شد
پایگاه خبری راد: مهدی رضیئی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد.
مشکلات پردیس با مدیریت جدید حل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: درحالی که با تکیه زدن محمد اسلامی بر صندلی وزارت راه و شهرسازی، به نظر می‌رسد دولت جدی‌تر از همیشه به‌دنبال تکمیل مسکن مهر است، شرکت عمران شهرهای جدید درپی تغییر مدیریت پردیس، سرعت گرفتن تکمیل واحدها را دنبال می‌کند.
پردیس در خشکی بودجه
پایگاه خبری راد: بررسیها از طرح مسکن مهر نشان می‌دهد که احتمالا آخرین واحدهای باقی مانده از این پروژه در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد، اما این نقطه آخر از خشکی شدید منابع رنج می‌برد.
تزریق مسکن های موقت به مسکن مهر پردیس!
پایگاه خبری راد: کارشناسان و مسوولان معتقدند مسکن مهر پردیس با یارانه‌های دولتی که هر از گاهی همچون مُسکِن به این پروژه تزریق می‌شود جان نخواهد گرفت و برای ایجاد حداقل‌های زندگی نیازمند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
پکیج مسکن مهر پردیس در حال نصب است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: با توجه به محدودیت پکیج، شرکت سازنده با اولویت قرار دادن متقاضیان ساکن در واحدها در حال نصب پکیج است. از طرف دیگر به دلیل طولانی شدن پروژه ناشی از کمبود منابع دولتی، به دنبال آن هستیم تا با تغییر در قوانین و مقررات مسکن مهر، منابع دولتی را به این طرح نیز بیاوریم که پیش‌بینی می‌شود ظرف دو سه ماه آینده موضوع محقق شود و پروژه سرعت بگیرد.
چرا پردیس سنگلاخ دولت شد؟
پایگاه خبری راد: مشکلات پردیس با پرند و هشتگرد قابل مقایسه نیست؛ این‌جا برای ایجاد زیرساخت‌ها باید از کوه‌های سخت عبور کرد. راه بس مشقت‌بار و بودجه‌ها ناچیز است؛ اما مدیرعامل جدید می‌گوید که با ۱۵۰۰ میلیارد تومان می‌توان به اسکان اولیه رسید.
مدیرعامل عمران پردیس کنار رفت+ سوابق سرپرست جدید
پایگاه خبری راد: سعید غفوری از مدیرعاملی شرکت عمران شهر جدید پردیس کنار رفت و حبیب الله چاغروندی، مدیرکل دفتر نظارت و کنترل پروژه شهرهای جدید که سابقه مدیرعاملی شرکت عمران پرند را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست، جایگزین غفوری شد.
گره از کار مالکان فاز ۱۱ پردیس باز می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شرکتی که ادعای تامین کلیه پکیج‌های شوفاژ دیواری مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس را به عنوان افتخار کیفیت کالای خود در مقایسه با رقیب را می‌داد پس از نوسانات ارزی، بنا به گفته پیمانکاران، این روزها از فروش خودداری می‌کند؛ در عین حال شرکت دوم گفته که آمادگی دارد با قیمتهای مصوب سازمان حمایت، کالاهای خود را در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار دهد.
من آنم که رستم بود پهلوان!
پایگاه خبری راد: صبح امروز درحالی با حضور جمعی از مسئولان، ۵۰۲۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح و همچنین پروژه‌هایی به ارزش ۱۰۳۸ میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی کلنگ زنی شد که مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انتقاداتی را به عملکرد دولت قبل درخصوص تحویل این واحدها مطرح کرد.
احتکار پکیج با هدف گرانی؟
پایگاه خبری راد: برخی پیمانکاران مسکن مهر پردیس عنوان می کنند که واحدها آماده است و قصد نصب تجهیزات پایانی را دارند اما شرکت سازنده با وجود چهار برابر کردن قیمتها از فروش خودداری می کند.
جزییات سنددار شدن مسکن مهر
پایگاه خبری راد: دیروز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از اقدامات اولیه برای واگذاری عرصه در جهت سنددار کردن واحدهای مسکن مهر خبر داد.
۵ هزار واحد پردیس آماده افتتاح/واحدها سنددار می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در صورت نصب انشعابات حدود ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر را در شهریورماه افتتاح می‌کنیم گفت: هیچگونه افزایش قیمت مسکن مهر نخواهیم داشت، همچنین اولین اقدامات برای واگذاری عرصه جهت سنددار کردن واحدهای مسکن مهر پردیس انجام شده که تنها ۳۰ درصد مبلغ کارشناسی را اخذ می‌کنیم و نصف آن را اقساطی کرده‌ایم.
قرارداد ۳۳ میلیاردی برای خدمات روبنایی پردیس
پایگاه خبری راد: قرادادی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه خدمات روبنایی فاز ۸ شهر جدید پردیس به امضا رسید.