12:54 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ذوب آهن اصفهان

سیگنال مثبت «ذوب» برای سهامداران
نماد برتر - شرکت ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی از اردیبهشت ماه سال جاری موفق به فروش بیش از ۲ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریالی شد.
1400 برای زغالی سنگی ها فرصت است!
نماد برتر - زغال سنگ ایران حتی پتانسیل افزایش قیمتی تا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت های فعلی را هم دارد.
ذوب آهن از سودآوری تا دغدغه تامین زنجیره تولید
نماد برتر- سودآوری ذوب آهن و خروج این شرکت از زیان انباشته اگرچه اتفاقی خوش یمن برای صنعت کشور بعد از سال ها بحران مالی است، اما بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که حفظ سودآوری این شرکت در گرو تامین زنجیره تولید و مواد اولیه آن و صادرات است.
ماهانه نیمی از محصولات ذوب آهن صادر می‌شود / اولویت اوایل سال آینده
نماد برتر- معاون شرکت ذوب آهن از صادرات ماهانه نیمی از محصولات خبر داد و گفت: تا اوایل سال آینده، اولویت شرکت تحویل سفارشات داخل است.
نیمی از محصولات ذوب آهن صادر می‌شود
نماد برتر- معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن گفت: با وجود شرایط تحریمی کشور، یکی از استدلال های ذوب آهن جهت رعایت استانداردهای ملی و جهانی این است که اکنون بین ۴۰ تا ۵۰ درصد محصولات این شرکت صادر می شود.
تولید اولین ریل راه آهن استاندارد در کشور
نماد برتر- شرکت ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به کسب پروانه استاندارد برای تولید ریل راه آهن در کشور شد.
راه‌اندازی قراردادهای حق‌الامتیاز و مضاربه در بورس کالا
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس کالا با اشاره به راه‌اندازی معاملات قرارداد اختیار معامله زعفران گفت: در سال ۱۳۹۸ قراردادهای حق الامتیاز و مضاربه در بازار فیزیکی بورس کالا راه‌اندازی می‌شود.
ذوب دارایی های در زمین« ذوب»
پایگاه خبری راد: بررسی ساختار دارایی‌های شرکت ذوب‌آهن اصفهان بیانگر این است که اختلاف بسیار قابل توجهی بین ترکیب دارایی‌ها نسبت به میانگین گروه وجود دارد؛ ساختار ترازنامه شرکت به شدت به دارایی‌های ثابت وابسته بوده که در سالیان اخیر از همین ناحیه بارها خبرهای خوبی به گوش سهامداران رسید که ظاهرا تمامی ندارد.
بورس کالا میزبان اوراق سلف موازی تیرآهن با بازدهی ۱۹ درصدی
پایگاه خبری راد: امروز بورس کالای ایران میزبان یکی دیگر از عرضه‌های اوراق سلف موازی از نوع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان خواهد بود. قیمت پایه این اوراق در عرضه اولیه بر مبنای میانگین آخرین قیمت‌های تیرآهن ۱۴ معامله شده در در بورس کالای ایران تعیین می‌شود.
مراحل اجرای ریل UIC60 از مهرماه کلید می‌خورد
پایگاه خبری راد: معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه تولید 2 میلیون و پانصد هزار تن این شرکت قابل تحقق است، گفت: مراحل اجرای ریل UIC60 در نورد 650 از مهرماه به بعد کلید خواهد خورد.
دومین محموله‌ 1000 تنی آماده تحویل به راه‌آهن‌ شد
پایگاه خبری راد: معاون‌ بازاریابی و فروش ذوب‌آهن از ساخت و آماده‌سازی یک‌هزار تن ریل U33 در قالب قرارداد ۴۰ هزار تنی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اما و اگرهای تحویل ریل ملی
پایگاه خبری راد: در حالیکه چندی پیش مدیرعامل شرکت‌های ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور اعلام کرد "ذوب‌آهن تاکنون به ما ریل تحویل نداده است؛ منتظر نخواهیم ماند" این شرکت از عدم اطلاع مسئولان وزارت راه از تحویل ریل تولیدی ذوب‌آهن به راه‌آهن انتقاد کرد.
طراحی و ساخت اشتانگ ماشین تخلیه در ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری راد: در راستای بومی سازی و استفاده و حمایت از کالای ایرانی و کاهش هزینه و با عنایت به گذشت پنج سال از زمان بهره برداری واحد دو کک و نیاز به تعویض قطعات مستهلک شده ماشین های تخلیه کک، اشتانگ ماشین تخلیه شرقی برای نخستین بار در کشور در ذوب آهم اصفهان طراحی و ساخته شد.
جزییات واگذاری سهام دولتی ۶ شرکت
پایگاه خبری راد: قسمتی از سهام دولتی شرکت های ذوب آهن اصفهان، حمل و نقل خلیج فارس، آلومینیوم ایران، نورد و لوله اهواز و بیمه آسیا و بیمه البرز در نیمه اسفند ماه توسط سازمان خصوصی سازی عرضه خواهند شد.
درخواست ۱۴۰ میلیون یورو برای تولید ریل ملی
پایگاه خبری راد: معاون ذوب آهن اصفهان از درخواست این مجموعه از کمیسیون تلفیق مجلس برای اختصاص ۱۴۰ میلیون یورو اعتبار برای تولید ریل ملی خبر داد.