22:06 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت ایران خودرو

فک رهن «خگستر» توسط صاحب خانه!
نماد برتر - ایران خودرویی ها سهام شرکت گسترش سرمایه گذاری را از رهن آزاد کردند.
درآمد میلیاردی «خودرو» در اولین ماه سال
نماد برتر - شرایط سخت کرونایی و تعطیلی‌هایی که از قرمزی رنگ‌شهرها نشات گرفته شده حسابی بر کسب‌وکار خودرویی‌ها تاثیرگذاشته اما؛ با این حال فروش "پژو" ایران‌خودرو همچنان در بین دیگر محصولات پیشرو است.
درآمد 13 هزار میلیاردی «خاور»
نماد برتر - بیشترین محصول فروش رفته "خاور" طی سال مالی ۹۹ «وانت آریسان» با ۴.۷۹۴ دستگاه بوده و رتبه بعدی را محصول «کامیون سنگین» با ۲.۸۸۵ دستگاه به خود اختصاص داده است.
مروری بر عملکرد دی ماه "خودرو"
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۳۲۲ هزار و ۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ از رشد ۸۴ درصدی برخوردار بوده است.
پیش فروش ۷ محصول ایران خودرو آغاز شد / موعد تحویل آبان تا دی سال بعد
نماد برتر- ایران خودرو طرح پیش فروش یک ساله ۷ محصول را از امروز با موعد تحویل آبان تا دی سال آینده به مدت سه روز آغاز می کند.
فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو با عرضه سه محصول از امروز آغاز شد
نماد برتر- یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو با عرضه سه محصول و موعد تحویل ۹۰ روزه از امروز به مدت سه روز آغاز شد.
ویراژ ایران خودرو در بازار فرعی بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از پذیرش چهار محصول ضایعات کارتن، براده آلومینیوم، ضایعات فولادی و براده چدن شرکت ایران خودرو در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.
سه خودروساز حاضر در بورس بیش از ۶۵۳ هزار محصول تولید کردند
نماد برتر- مجموع تولید سه شرکت ایران خودرو ، سایپا و پارس خودرو طی ۹ ماه سال جاری به بیش از ۶۵۳ هزار دستگاه رسید .
محصول جدید ایران‌خودرو با نام " تارا " رونمایی شد / برنامه تولید انبوه از بهمن
نماد برتر- شرکت ایران خودرو از رونمایی محصول جدید با نام "تارا" توسط وزیر صنعت و تولید انبوه طی دو ماه آینده خبر داد.
مروری مقایسه ای بر عملکرد "خودرو"
نماد برتر- شرکت ایران خودرو در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۹۳ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۸۸ درصدی در زیان عملیاتی، افزایش ۸۲ درصدی در زیان خالص، افزایش ۱۲ درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۶۶ درصدی در زیان انباشته داشته است.
واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و ۴ شرکت بورسی خارج از معاملات دیروز
نماد برتر- دیروز واگذاری سهام ایران خودرو، دو زیرمجموعه و چهار شرکت بورسی دیگر به ارزش ۴۰ میلیون تا ۱۱۶.۴ میلیارد تومان بصورت معامله خارج از جلسه معاملاتی انجام شد.
فروش فوری ۵ محصول ایران خودرو از ۱۰ صبح فردا شروع می شود
نماد برتر- ایران خودرو نهمین طرح فروش فوری ویژه پنج محصول را با موعد تحویل سه ماهه از ساعت ۱۰ صبح فردا به مدت سه روز کاری آغاز می کند.
برتری عرضه املاک در بورس کالا به نسبت مزایده‌ها چیست؟
نماد برتر- محمد پورسید آقایی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه ملک وزارت دفاع در روز نهم آذرماه در بورس کالا گفت: از اصلی ترین مزایای عرضه املاک و مستغلات در بورس کالا، کشف نرخ منصفانه است به طوریکه این معاملات در سراسر کشور امکان رصد دارد و هر کسی در هر نقطه ای می تواند با انجام مقدماتی همچون دریافت کد و انتخاب کارگزار، در حراج فروش املاک شرکت کند و نرخ مورد نظر خود را روی تابلو ببرد.
فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو از امروز آغاز می شود
نماد برتر- ایران خودرو هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده را با چهار محصول از امروز به مدت سه روز با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه آغاز می کند.
ایران خودرو در مورد انتقال سهام سه شرکت به بازار گردان توضیح داد
نماد برتر- ایران خودرو که امروز با صف خرید چند ده میلیون سهمی روبرو شده شایعه بر فروش سهام توسط سهامدار عمده را رد و اعلام کرد سهام سه شرکت برای عملیات بازارگردانی به کد بازارگردان منتقل شده است.