02:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آما

شرکت بورسی کارخانه ۲۸۰ میلیارد تومانی را برای وام ۱۰۰ میلیاردی وثیقه گذاشت
نماد برتر- شرکت آما از توثیق ملک کارخانه به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان بابت مصوبه اعتباری دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی از بانک خاورمیانه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
بازگشت ۶ شرکت به تابلو و ادامه توقف نماد یک بانک / شستا همچنان غایب
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی از جمله تامین سرمایه تازه وارد، آماده بازگشت به تابلوی معاملات شدند و توقف نماد پست بانک نیز برای دو روز کاری ادامه می یابد.
شرکت بورسی برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته داد
نماد برتر- شرکت بورسی از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
رونمایی سیستم پرداخت پول با کف دست
نماد برتر- شرکت آمازون دستگاه اسکن کف دست به نام آمازون وان را رونمایی کرد که کف دست خریداران را به کارت اعتباری آنها مرتبط می کند و به آنها اجازه می دهد بدون ایستادن در صف، پول خریدشان را پرداخت کنند.
مشکل واتس‌اپ نسخه وب از سرورهای آن است
نماد برتر- به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،مشکل نسخه وب و دسکتاپ واتس‌اپ از سمت سرورهای آنهاست و ارتباطی به شبکه ایران ندارد.
تولیدکنندگان آمریکایی دوباره به استقبال طوفان رفتند
نماد برتر- شرکت رویال داچ شل با آماده شدن برای طوفان گرمسیری سالی که پیش بینی می شود به یک تندباد قوی تبدیل شود، تعطیلی برخی از فعالیتهای حفاری فراساحلی خود را آغاز کرد.
ثروت پولدارها از سه تریلیون دلار گذشت!
نماد برتر- نشریه فوربس از تداوم صدرنشینی جف بزوس در فهرست ثروتمندان جهان خبر داد.
بیشترین رشد سهام در وال استریت متعلق به کدام نمادها بوده است؟
نماد برتر- پنج شرکت بزرگ آمریکا در صدر رشد ارزشی سهام قرار داشته اند.
رکورد پولدارتر شدن در یک روز شکسته شد
نماد برتر- ثروتمندترین فرد جهان در بک روز ۱۳ میلیارد دلار به ثروتش افزود.
 تیک تاک را از روی گوشی هایتان پاک کنید!
نماد برتر- همزمان با زمزمه های ممنوع شدن فعالیت تیک تاک در آمریکا، آمازون از کارکنانش خواست تا اپلیکیشن تیک تاک را پاک کنند.
آمازون ۱۰۰ هزار نفر استخدام می‌کند!
نماد برتر- شرکت آمازون به تازگی اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و رشد ناگهانی تقاضای مشتریان برای خرید آنلاین قصد دارد حدود ۱۰۰ هزار نفر را به منظور تحویل کالاها استخدام کند.
در نبرد بین اسپیکرهای هوشمند، کدام برنده می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اسپیکرهای هوشمند آمازون همچنان پرفروش‌تر از دستگاه‌های مشابه ارائه شده توسط گوگل و اپل هستند.
ادامه گران‌فروشی‌ خودروسازی که پرونده‌اش تعزیراتی شده است
پایگاه خبری راد: جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت مدیران‌خودرو که حدود دو ماه پیش اعلام شد پرونده گران‌فروشی‌اش تعزیراتی شده است؛ همچنان به گران‌فروشی محصولات خود ادامه می‌دهد.
کاربران کدام کشورها بیشتر اسپیکر هوشمند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: کاربران در برخی کشورها در مقایسه با سایر مناطق جهان، برای خریداری و استفاده از اسپیکرهای هوشمند استقبال بسیار بیشتری از خود نشان داده‌اند.
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان دهنده محبوب‌ترین اپلیکشن‌های دانلود شده از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزاری در نخستین فصل از سال جاری میلادی است.