07:17 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آرامکوی سعودی

دلیلی برای دیدار اوپک پلاس نمی‌بینم
نماد برتر- وزیر انرژی عربستان سعودی اظهار کرد: اگر توافقی در خصوص تدابیر لازم برای مقابله با اثرات ویروس کرونا روی بازار و قیمت‌های نفت وجود ندارد، وی نیازی به برگزاری دیدار اوپک پلاس در مه-ژوئن نمی بیند.
ضرر سنگین ۱۴ شرکت نفتی عربستان
نماد برتر- سازمان بازار سرمایه عربستان سعودی به شرکت‌هایی که در بازار سهام این کشور معروف به تداول حضور دارند، تا پایان مارس مهلت داد صورتهای مالی سال ۲۰۱۹ خود را اعلام کنند.
نبرد آرامکو برای نجات بازار بنزین
پایگاه خبری راد: در حالی که شرکت‌های نفتی بین‌المللی از خودروهای برقی و شبکه شارژ آن ها استقبال کرده‌اند اما شرکت نفتی دولتی آرامکوی سعودی هنوز روی تقاضا برای نفت در بخش حمل و نقل حساب می‌کند.
جهش ۲۰ درصدی قیمت برنت پس از حملات نفتی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه در واکنش به حملات پهپادی علیه تاسیسات نفتی عربستان سعودی که معادل پنج درصد از عرضه جهانی را مختل کرد، جهش پیدا کرد.
ایران و هندوستان به‌دنبال حفظ روابط نفتی
پایگاه خبری راد: هند دومین مشتری نفتی ایران است و آن‌طور که این روزها در خبرها دیده می‌شود، روابط این دو کشور در حال تقویت بوده و به‌نظر می‌رسد که جای هند در لیست مشتریان نفتی ایران حفظ شده است.
نقشه‌های بزرگ سعودی‌ها برای هند
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی با پیشنهاد خرید سهمی در پالایشگاه ریلاینس اینداستریز، درصدد ایجاد جای پای محکمی در این کشور آسیای جنوبی است.
مذاکرات آرامکو برای خرید سهم در بزرگترین مجتمع پالایش جهان
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی که بزرگترین تولیدکننده نفت جهان است سرگرم مذاکرات جدی برای خرید حداکثر ۲۵ درصد سهام در فعالیت پالایش و پتروشیمی شرکت ریلاینس اینداستریز است.
آرامکو سودآورترین شرکت جهان شد
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی سودآورترین شرکت جهان در سال ۲۰۱۸ بود و به راحتی غول‌های آمریکایی شامل اپل و اکسون موبیل را پشت سر گذاشت.
توافق ۷۰ میلیارد دلاری آرامکو برای خرید سهم سابیک
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکوی سعودی در قراردادی که آن را تاریخی خواند، موافقت کرد ۷۰ درصد سهم شرکت سابیک به ارزش ۶۹.۱ میلیارد دلار را از صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان خریداری کند.
آیا تصمیم اوپک برای ادامه کاهش تولید اشتباه بود؟
پایگاه خبری راد: اوپک و بانک مرکزی آمریکا علاوه بر دریافت توییتهای خشمگین دونالد ترامپ، شرایط دشواری برای ارزیابی چشم‌انداز تقاضا دارند و این مسئله سیاست گذاری آنها را دشوار کرده است.
تغییر استراتژی آرامکو برای افزایش صادرات به چین
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی با تغییر استراتژی شرکت آرامکو برای افزایش سهم بازار خود در بزرگترین مصرف کننده نفت جهان، صادرات نفت خام به چین در سال ۲۰۱۹ را افزایش می‌دهد.
صفحه قبل | صفحه بعد