12:50 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرایط فروش

حمایت خودروسازان از عرضه خودرو در بورس کالا و چند ایراد به طرح جدید
نماد برتر- دبیر انجمن خودروسازان با اعلام چند ایراد به طرح جدید مجلس گفت: اگر خودرو با قیمت کارخانه در بورس کالا عرضه و سپس کشف قیمت شود، بهتر از قرعه‌کشی به فروش می‌رسد.
درصدی از سهام نیروگاه‌ها در بورس عرضه خواهد شد/ محل صرف منابع
نماد برتر- مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: درصدی از سهام نیروگاه‌ها بصورت خرد در بورس عرضه خواهد شد تا حداقل ۵۰ درصد از منابع برای تکمیل و نوسازی نیروگاه‌ها به صنعت برق بازگردانده شود.
آغاز فروش اوراق سلف تولید برق در بورس از یک‌ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی با تاکید بر اینکه در تلاش برای تقویت منابع ریالی پروژه‌های نیروگاهی هستیم، گفت: بدین منظور درصددیم طی یک ماه آینده از محل فروش اوراق سلف تولید برق در بورس بتوانیم منابع موردنیاز برای تکمیل نیروگاه‌های‌ موجود را تقویت کنیم.
درصدی از سهام نیروگاه‌ها در بورس عرضه خواهد شد
نماد برتر- مدیر عامل شرکت برق حرارتی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ درصدی از سهام نیروگاه‌ها به صورت خرد در بورس عرضه خواهد شد که در تلاشیم حداقل ۵۰ درصد از منابع این بخش نیز برای تکمیل و نوسازی نیروگاه‌ها به صنعت برق بازگردانده شود.
ساختمان اداری هلدینگ بورسی به مزایده گذاشته شد + شرایط
نماد برتر- هلدینگ غذایی حاضر در بورس ، شرایط فروش ساختمان اداری شرکت از طریق مزایده را اعلام کرد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
چرایی تاخیر در واریز وجه فروش سهام عدالت
نماد برتر- مدیر عامل بانک صادرات با بیان اینکه بانک‌ها دخالتی در فروش سهام عدالت ندارند و تنها واسطه‌ای بین مردم و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است، توضیحاتی درباره روند فروش سهام عدالت در بانک‌ها و دلیل تاخیر در واریز وجه فروش آن ارائه کرد.
«لابسا» و سود 1313 ریالی در سال 98
نماد برتر - در سال 98 سودآوری شرکت «آبسال» رشد قابل توجهی داشت و انتظار می رود در صورت بازگشت بازارها به حالت عادی، در سال جاری نیز شاهد چنین اتفاقی باشیم.
 شرایط فروش برق به وزارت نیرو
پایگاه خبری راد: سخنگوی صنعت برق ضمن تشریح تغییر تعامل این صنعت با بخش خصوصی برای تاسیس نیروگاه، از شرایط و چگونگی فروش برق به وزارت نیرو خبر داد.
رفت و آمد مشتریان قلابی در وزارت نفت
پایگاه خبری راد: وزیر نفت از مراجعه مشتریان قلابی با هدف به دست آوردن اطلاعات از شرایط فروش نفت ایران خبر داده است. به گفته او، روزانه ۱۰ نفر برای خرید نفت مراجعه می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها مشتری واقعی نیستند و می‌خواهند اطلاعات بگیرند که ایران چطور نفت می‌فروشد و چطور می‌خواهد پول‌هایش را دریافت کند.
ازسرگیری طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو از ۲۶ فروردین
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی ایران‌خودرو به دنبال طرح فروش فوری محصولات خود که از ماه‌های پایانی سال گذشته آغاز شد؛ از فردا (دوشنبه) طبق روال گذشته از ساعت ١٠ صبح آغاز خواهد شد.
اموال دولتی برای بودجه حراج می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس روز گذشته بندی را به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع دادند که بر اساس آن وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز می‌شود تا سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان از اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دولت را بدون تشریفات بفروشد که به اعتقاد یک اقتصاددان، چنین طرح‌هایی برای افزایش درآمدهای بودجه‌ای دولت در شرایط فعلی درنظر گرفته شده‌اند اما باید در فرآیند آن نظارت جدی باشد تا عامل توزیع رانت نشود.
حباب قیمت‌ها در بازار خودرو شکسته می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شرکت دربازار شکسته خواهد شد.
اعلام شرایط فروش بلیت چارتری
پایگاه خبری راد: وزیر راه گفت:در خصوص بلیتهای چارتری بخشنامه ای را در دی ماه توسط سازمان هواپیمایی به همه شرکتها دادیم که مکلف باشند تا سیستم فروش برنامه ای داشته باشند و پروازهای برنامه ای را برگزار کنند که این مهلت تا یک بهمن ماه بوده است.
منشاء گرانی بازار کجاست؟
پایگاه خبری راد: "دلار ارزان شده، اما نرخ اجناس در بازار نه تنها کمتر نشده، بلکه هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود". این گفته مردم در کوچه و بازار است.
آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو به مناسبت آغاز سال نو میلادی
پایگاه خبری راد: شرایط فروش ویژه مدیران خودرو به مناسب ولادت حضرت مسیح و سال نو میلادی با ارائه تسهیلات بلند مدت از سوی شرکت های واسپاری استارت خورد.