10:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شتاب دهنده

 اولین رویداد استارتاپی اجتماعی کشور در تهران برگزار می شود
پایگاه خبری راد: اولین و بزرگ‌ترین رویداد ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های اجتماعی کشور با هدف ایجاد فضای نوآوری در حوزه اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و طرح فرصت‌های جدید برای حل این آسیب‌ها در چهارمحور زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، حاشیه‌نشینی و کسب‌وکار اجتماعی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.
نرم‌افزارهای برتر خدمات ارزش افزوده معرفی شدند
پایگاه خبری راد: با پایان یافتن استارتاپ نرم‌افزاری علاوه بر آنکه ۳ ایده برتر معرفی شدند، ۱۰ ایده منتخب نیز به سرمایه‌گذاران معرفی شدند.
استفاده ازشتاب‌دهنده‌ها برای مدل توسعه ستاد زیست‌فناوری/فناوری زیستی ترازاقتصادی راجابجا می‌کند
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: مدل توسعه‌ای که در ستاد توسعه زیست‌فناوری به دنبال آن هستیم، استفاده از شتاب‌دهنده‌ها است.
برگزاری کارگاه نفتی برای ایرانی‌ها
پایگاه خبری راد: رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر این که شرکت‌های ایرانی باید برای همکاری با توتال جهت توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ارتقا یابند، گفت: در حال نهایی کردن مذاکرات با یک مشاور فرانسوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای برخی از شرکت‌های ایرانی واجد شرایط هستیم.
تولید اپلیکیشن آموزشی کمک‌های اولیه توسط دانش‌آموز سمنانی
پایگاه خبری راد: معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان سمنان از طراحی و تولید اپلیکیشن آموزشی کمک‌های اولیه توسط یکی از جوانان خلاق و مبتکر جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد