05:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شایعه

رد شایعه لغو افزایش سرمایه ۱۸۱۴ درصدی سهم بورسی از تجدید ارزیابی
نماد برتر- شرکت بورسی با رد شایعه لغو افزایش سرمایه ۱۸۱۴ درصدی از محل تجدید ارزیابی از درحال انجام بودن مراحل نهایی این تامین مالی خبر داد.
برنامه زیرمجموعه "خودکفا" برای انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی
نماد برتر- زیرمجموعه خودکفایی آزادگان از دستور کار انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های سرمایه ای استهلاک ناپذیر خبر داد.
نامزدهای جدی حضور در انتخابات ریاست جمهوری / احمدی نژاد فعلا نیست
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام معرفی نامزدهای جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از عدم تحرک احمدی نژاد برای حضور در این عرصه خبر داد .
تکذیب و تایید دو شرکت درباره تولید بیت کوین و افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی
نماد برتر- دو شرکت افرانت و خودکفایی آزادگان درباره شایعه تولید بیت کوین و افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح دادند .
افت شاخص منطق ندارد/ عرضه های بورس هیجانی است/ کاهش نرخ دلار موقتی است
نماد برتر- امروز با ادامه روند کاهشی قیمت ارز و تداوم رکود بازارهای موازی، قیمت ها در بازار سهام نیز کاهش یافت و شاخص تا سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد پایین آمد. با این همه ، تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند در ریزش های سریع، بازگشت هم سریع تر خواهد بود و با کنترل هیجانات فروش، بازار در زمانی کوتاه، تعادل خود را بازخواهد یافت.
ذخیره ۱۰ میلیارد دلاری دولت صحت ندارد / نقش رسانه های ضد ایران
نماد برتر- سخنگوی دولت در واکنش به شایعه ذخیره ۱۰ میلیارد دلاری منابع ارزی برای کاهش قیمت ارز بعد از روی کارآمدن بایدن، گفت: این ادعا کذب محض و تکرار شایعات رسانه‌های ضد ایرانی است!
لغو مصوبه جنجالی وزارت صنعت برای فولادسازان صحت ندارد / دو شایعه و زمزمه
نماد برتر- معاون خبرساز وزارت صنعت ، لغو مصوبه جنجالی صنعت فولاد مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی ضریب اثرگذاری نرخ پایه محصولات صادراتی CIS را رد کرد .
یک شایعه؛ دلیل اصلی گرانی مجدد شکر/ دستگاه‌های نظارتی؛ خوابند!
نماد برتر- دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از گرانی دوباره شکر در بازار آزاد به دلیل شایعه افزایش نرخ دولتی خبر داد و خواستار نظارت مسئولان شد .
واعظی هم منتقد وزیر صنعت شد/ جلسه یکشنبه آینده و شایعه غیبت خودخواسته
نماد برتر- رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتقاد از رفتار مخرب وزیر صنعت از برگزاری جلسه در یکشنبه آینده خبر داد و برخی شایعات هم از غیبت خودخواسته وزیر در جلسه دیروز هیات دولت حکایت دارند.
شفاف سازی بانک دی درباره شایعه لغو یا رد افزایش سرمایه از دو محل
نماد برتر- بانک فرابورسی دی درباره شایعه لغو یا رد افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و آورده نقدی سهامداران، دست به شفاف سازی زد.
دلایل ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی
نماد برتر- روند فرسایشی بازارسهام امروز هم با رشد تنها ۶۴ نماد و به چند دلیل تکرار و منجر به ریزش ۴۳ هزار واحدی شاخص و عقب نشینی به نیمه کانال ۱.۳ هزار تایی شد.
واکنش سازمان جهانی بهداشت به تولید واکسن ایرانی در هلدینگ بورسی
نماد برتر- سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در واکنش به تولید واکسن‌ کرونا توسط زیرمجموعه هلدینگ بورسی گفت: این سازمان منتظر مشاهده نتایج آزمایش‌های بالینی است.
بردار کوچک محسن رضایی نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را رد کرد
نماد برتر- بردار کوچک محسن رضایی ، نامزدی وی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را تکذیب کرد و گفت: وی ضرورتی برای ورود به عرصه انتخابات نمی بیند.
تحلیل دو کارشناس از ظن دستکاری قیمت در سهام کوچک و بزرک
نماد برتر- دو کارشناس بازار سرمایه درخصوص احتمال دستکاری قیمتی در سهم های کوچک و بزرگ و دربرگیری بی‌اعتمادی در گروه‌های غیردولتی توضیحاتی ارائه کردند.
هیچ تصمیمی برای افزایش یا کاهش دامنه نوسان اتخاذ نشده است/ تصمیمات شورایعالی بورس عامل تعادل بازار بود
نماد برتر- محسن علیزاده، عضو ناظر شورایعالی بورس در خصوص احتمال تغییر دامنه نوسان گفت: سیاستگذاری در مسیر بهبود شرایط بازار سرمایه و پاسخ به دغدغه‌های سرمایه گذاران همواره در دستور کار شورایعالی بورس قرار دارد. موضوع تغییر دامنه نوسان نیز به عنوان یکی از مسایل مهم امروز بازار سرمایه چندین مرتبه در این شورا بررسی و در خصوص افزایش یا کاهش آن اظهارنظرات مختلفی شد.