11:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شارژ سریع

نخستین گوشی گیمینگ با 10 گیگابایت رم در راه است
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
کوالکام در یک قدمی نسل جدید فناوری شارژ سریع
پایگاه خبری راد: کوالکام قصد دارد با معرفی نسل جدید فناوری شارژ سریع در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی نشان دهد که این فناوری به مرحله شکوفایی رسیده است.
۱۰گوشی اندرویدی برتر سپتامبر/ دو فبلت جدید هوآوی معرفی شد
پایگاه خبری راد: دنیای موبایل روزانه با معرفی دستگاه‌های جدید از جدیدترین تلفن‌های هوشمند عرضه شده در بازار گرفته تا تجهیزات جانبی موبایل خبرساز است.
پورشه تسلا را جا می‌گذارد!
پایگاه خبری راد: مقامات پورشه مدعی شده‌اند که قابلیت شارژ سریع باتری خودروهای برقی این شرکت ۵۰ درصد سریعتر از محصولات مشابه تسلاموتورز است.
فروش خودروهای برقی در نروژ به ۵۰درصد رسید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد خودروهای برقی و الکتریکی با رشد ۵۰ درصدی در بازار نروژ توانسته‌اند جایگاه مناسب و مستحکمی را برای خود رقم بزنند.
رقابت جنرال موتورز و تسلا تشدید شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی جنرال موتورز در یک پروژه همکاری با شرکت دلتا آمریکا قصد دارد سیستم پیشرفته‌ای را برای شارژ فوق سریع خودروهای برقی و الکتریکی خود توسعه دهد و بدین ترتیب بتواند گوی رقابت را از رقیب هم‌وطن خود، تسلا موتورز، برباید.
باتری قدرتمند برگ برنده پرچمدار جدید سامسونگ
پایگاه خبری راد: تصاویر منتشره در فضای مجازی نشان می‌دهد که گلکسی نوت ۹ به یک باتری قدرتمند ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.
نسل جدید پد شارژر بی‌سیم ارتقا یافت
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد پد شارژر بی‌سیم سامسونگ قادر است هم زمان یک گوشی گلکسی اس ۹ و ساعت هوشمند گلکسی واچ را شارژ کند.
کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.
تجهیز آیفون‌های جدید به قابلیت شارژ سریع
پایگاه خبری راد: جدیدترین تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که آیفون‌های مدل 2018 به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز خواهند بود.
حمله هکرها به آیفون و آی‌پد از راه دور
پایگاه خبری راد: هنگامی­که آی­فون خود را به یک لپ‌تاپ متصل می‌­کنید، مراقب باشید؛ محققان یک حمله برای کاربران آیفون و آی‌پد شناسایی کرده­‌اند که می‌تواند این امکان را به کسی که به او اعتماد دارید بدهد تا از راه دور کنترل مداوم به دستگاه اپل شما داشته باشد.
کل موجودی نوکیا ایکس 6 تمام شد
پایگاه خبری راد: HMD توانست در عرض ۱۰ ثانیه کل موجودی گوشی‌ هوشمند نوکیا ایکس ۶ را به فروش برساند.
ولوو در حال آزمایش اتوبوس‌های مفصل‌دار برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو هم‌اکنون در حال آزمایش اتوبوسهای برقی و الکتریکی بسیار بزرگ و بلندی است که ظرفیت جابجایی ۱۳۵ مسافر را دارد.
آمریکا پرچمدار حمل و نقل پاک در جهان
پایگاه خبری راد: شهر واشنگتن اولین سیستم شارژ بی‌سیم سریع را مخصوص برای اتوبوس‌های الکتریکی BYD در ایستگاه کلمبیا راه اندازی کرده است.
اولین محصول الکتریکی «دی اس» معرفی می شود
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی دی اس با حمایت کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن، در هفته‌های آینده اولین اتومبیل وابسته به نیروی الکتریکی خود را معرفی می‌کند.