10:37 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیدی

همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.
اثر تخریبی دخالت‌ها بر بازارسرمایه / تامین مالی بخش خصوصی در بازارسرمایه گامی در جهت رونق اقتصادی
نماد برتر- امیر سیدی یکی از ریسک‌های موجود در بازارسرمایه را دخالت‌های برخی نهادها و داشتن نگاه امنیتی به بازار سرمایه دانست و افزود: هرچقدر فعالان برای داشتن عملکرد مطلوب، آزادی بیشتری داشته باشند با رشد و تعالی در بازار رو به رو خواهیم بود؛ اگر بخش خصوصی نیز بتواند برای تولید خود از بازارسرمایه تامین مالی انجام دهد، کمک شایانی به بهبود اقتصادی می‌شود.
تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در فولاد مبارکه
نماد برتر- معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از تولید تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری برای نخستین بار با هدف تأمین حداکثری محصولات مورد نیاز لوله‌های انتقال نفت و گاز خبر داد.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
امیدواری "فولاد" به سهامداران با اعلام فروش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به دستاوردهای ۹ ماهه گفت: فروش شرکت از مرز۵۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که در شرایط تحریم برای بازار سرمایه و سهامداران بسیار امیدوار کننده است.
سه محور آخرین جلسه سران سه قوه با چاشنی امیدواری به لایحه بودجه
نماد برتر- سران قوا درباره سه محور گفت وگو ، لزوم وحدت و انسجام میان قوا، خنثی سازی تحریم‌ها و تورم زا نبودن لایحه بودجه ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کردند.
نحوه خدمات در ۳۸۰۰ شعبه بانک سپه به مشتریان ۵ بانک ادغامی نظامی
نماد برتر- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اتمام ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه، نحوه خدمات دهی بانک های ادغام شده‌ به مشتریان را توضیح داد.
سود مناسب در بلندمدت کسب می‌شود/ سهامداران با دانش لازم وارد بازارسرمایه شوند
نماد برتر- احمد جاویدی، بازارسرمایه را بازاری بلند مدت دانست که ضروری است سهامداران در آن صبر و حوصله باشند، همچنین حتما برای ورود به این بازار از پول مازاد خود استفاده کنند.
کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا موافقت نکرد
نماد برتر- وزیر صنعت از عدم موافقت کمیته خودرو با عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا خبر داد و گفت: این بازار باید خود به خود تنظیم شود و عدم عرضه در بورس روالی منطقی و درست است.
پرداخت های شهری یکپارچه می شود
نماد برتر- مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از یکپارچه شدن پرداخت های شهری خبر داد.
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
ذوب آهن با تولید محصول جدید در میان چهار شرکت جهان قرار گرفت
نماد برتر- شرکت ذوب آهن در راستای بومی سازی و تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو با تولید انبوه ریل زبانه سوزن به جمع چهار تولید کننده در جهان پیوست .
عرضه داروی گیاهی برای درمان نوعی بیماری انگلی طیور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی گیاهی برای درمان بیماری انگلی به نام "کوکوکسیدیوز" طیور ارائه دادند که به گفته آنها استفاده از این دارو بر خلاف داروهای آنتی بیوتیک محدودیت ندارد، ضمن آنکه مصرف آن موجب افزایش سیستم ایمنی طیور خواهد شد.
سه سناریو برای مشکل آلایندگی موتورسیکلت ها
نماد برتر- وضعیت موتورسیکلت ها در تهران به یک داستان دنباله داری تبدیل شده که هیچ پایانی نمی توان برای آن متصور شد، حدود سه میلیون موتور سیکلتی که عمدتا زیر بار هیچ محدودیت، ممنوعیت و نظارتی نمی روند و آلایندگی زیادی نیز به هوای تهران تزریق می کنند.