06:01 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سکه و ارز

قیمت طلا، سکه و ارز در روز 27 فروردین
پایگاه خبری راد: جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین را در این گزارش بخوانید.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز 26 فروردین ماه
پایگاه خبری راد: با وجود کاهش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار ایران افزایش یافت و متاثر از آن قیمت ارز نیز که تا روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته بود، دوباره تغییر مسیر داد.
آیا خریداران مسکن حباب می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: گزارشات میدانی از بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که خریداران حرفه‌ای بازار را ترک کرده‌اند و معاملات نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۵۱ درصد کاهش یافته است؛ قیمتها نیز نسبت به آذرماه ۱۳۹۴ معادل ۱۸۳ درصد رشد کرده و ۲۳ درصد بالاتر از رشد طلا و ارز قرار دارد.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز 24 فروردین
پایگاه خبری راد: درحالیکه بازار سکه نخستین روز هفته را با کاهش حدود ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته آغاز کرد، از سوی دیگر در بازار ارز نیز قیمت دلار و یورو نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.
قیمت طلا، سکه و ارز چند؟
پایگاه خبری راد: امروز (۲۱ فروردین) در بازار طلا، سکه و ارز شاهد کاهش قیمت بودیم.
برق گرانی طلا بازار را بی‌رمق کرد/ بی‌علاقگی مردم به نوسانات بازار ارز
پایگاه خبری راد: بررسی میدانی از بازار طلا و ارز نشان از آن دارد که به واسطه رشد قابل توجه قیمت طلا آنچنان داد و ستدی در این بازار انجام نمی‌شود و از سویی دیگر نوسانات بازار ارز جذابیتی برای مردم نداشته و تنها مسافرانی که نتوانستند به میزان مورد نیاز ارز خریداری کنند به سبزه‌میدان تهران مراجعه می‌کنند.
بازار مسکن به کدام سو می‌رود؟
پایگاه خبری راد: فاصله شدید بین قیمت مسکن با قدرت خرید متقاضیان مصرفی باعث شده تا این بازار ظرفیت خود را برای رشد قیمت از دست بدهد.
بازار مسکن به کدام سو می‌رود؟
پایگاه خبری راد: فاصله شدید بین قیمت مسکن با قدرت خرید متقاضیان مصرفی باعث شده تا این بازار ظرفیت خود را برای رشد قیمت از دست بدهد.
قیمت طلا، سکه و ارز در نخستین روز جدی بازار ۹۸
پایگاه خبری راد: بازار سال ۱۳۹۸ نخستین روز کاری جدی خود را درحالی شروع کرد که قیمت ارز همچون آخرین روزهای سال گذشته روند باثبات خود را حفظ کرده است و از سوی دیگر در بازار سکه و طلا، هر سکه تمام بهار آزادی به چهار میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است.
تبعات خرید آپارتمان در کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که کشورهای همسایه که با تبلیغات گسترده درصدد فروش آپارتمان به ایرانیان هستند، هیچ نوع اقامتی نمی‌دهند گفت: جدیدترین نمونه شکست خورده در این زمینه، به گرجستان مربوط می‌شود که مجلس این کشور، خرید و فروش آپارتمان به کشورهای همسایه را ممنوع کرد.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین دوشنبه سال ۹۷
پایگاه خبری راد: امروز سکه طرح جدید با افزایش قیمت‌ همراه بود و نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی کاهش قیمت را تجربه کردند.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین یکشنبه سال ۹۷
پایگاه خبری راد: امروز در بازار ارز، طلا و سکه قیمت‌ها کاهشی بود و فقط ربع سکه و سکه گرمی افزایش قیمت را تجربه کردند.
نگاه متفاوت "اسلامی" و "آخوندی" به مسکن
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاق حوزه مسکن در سال ۱۳۹۷ جدا از موضوع جهش قیمت‌ها، می‌تواند رفتن آخوندی و آمدن اسلامی باشد که وجه بارز اولی، عرضه واحدهای موجود و دومی، تولید واحدهای جدید است.
قیمت طلا، سکه و ارز در آخرین شنبه سال ۹۷
پایگاه خبری راد: درحالی که در بازار ارز، دلار در کانال ۱۲ هزار تومانی باقی مانده و صرافی‌های بانک‌ها با نگه‌داشتن قیمت دلار روی ۱۲ هزار و ۹۹۰ تومان در تلاشند اجازه ورود قیمت این ارز به کانال ۱۳ هزار تومان را ندهند و از آثار روانی منفی آن بر افکار عمومی جلوگیری کنند، سکه آخرین شنبه سال ۹۷ را با قیمت ۴.۶۴ میلیون تومانی به پایان رساند.
قیمت طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه
پایگاه خبری راد: امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایش داشت اما نرخ‌ها در بازار ارز تقریبا با ثبات ماند.