11:14 | يكشنبه 29 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سپاه پاسداران

ذوالنور: آمریکا و کشورهای غربی، اولین بازنده عدم صادرات نفت ایران هستند
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، گفت: عدم صادرات نفت ایران باعث بالا رفتن قیمت نفت می‌شود و اولین بازنده و متضرر این اتفاق، آمریکا و کشورهای غربی هستند.
پاسخ جالب وزیر ارتباطات به بسته‌شدن صفحات اینستاگرام برخی فرماندهان سپاه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به بستن صفحات منسوب به برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شبکه اجتماعی "اینستاگرام" بعد از اعلام سپاه از سوی آمریکا به‌عنوان سازمان تروریستی، پاسخ جالبی منتشر کرد.
فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل‌زده جای نگرانی دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس گفت: فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل زده و ضامن‌های آنان جای نگرانی دارد. بانک‌ها بایستی در شرایط فعلی مردم را درک کرده و با تمدید و استمهال تسهیلات اقدام لازم را به عمل آورند.
۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون به ۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است.
زمان فروش مسکن فرا رسیده است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس با بیان این‌که هم‌اکنون در بازار مسکن هرکس بفروشد سود خواهد کرد گفت: قیمت خانه به سقف توان طرف تقاضا رسیده و هیچ جایی برای التهاب مجدد وجود ندارد.
نوبخت: برنامه رونق تولید آماده است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که برنامه رونق تولید متناسب با شرایط سال جاری و مطالبات مقام معظم رهبری آماده شده است.
کشاورزی مازندران در معرض نابودی پس از سیل/ همچنان یک نفر مفقود است
پایگاه خبری راد: بیش از سه هفته از سیلاب مازندران می‌گذرد و تلاش نیروهای امدادی برای بازگشت زندگی مردم به روال عادی ادامه دارد، این در حالی است که همچنان گاز 300 خانه در حاشیه رودخانه تلار سوادکوه قطع و یک نفر پس از سیل نخست در میاندورود مفقود شد، در این میان، نکته بسیار مهم و حیاتی، خطر نابودی کشاورزی مازندران پس از سیل است.
 همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس با اشاره به تصمیم اخیر مجلس سنای آمریکا گفت: همه ارکان دولت آمریکا تروریست هستند زمان آن رسیده که مجلس شورای اسلامی با قاطعیت از ارتش انقلابی خود یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کند.
رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
پایگاه خبری راد: پلاک خودروها رنگ های مختلفی دارند اما تا به حال به این توجه کرده اید که هر رنگ نشانه چیست؟
تذکر پژمان فر در مورد قاچاق دام زنده و پاسخ لاریجانی
پایگاه خبری راد: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر پژمان فر مبنی بر قاچاق دام زنده گفت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است، همچنین به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند. باید ببینیم ساز و کار این تصمیم چگونه پیش می‌رود.
مخالفان و موافقان اقتصادی FATF چه می‌گویند؟
پایگاه خبری راد: جدا از نگاه‌های منفی یا مثبت سیاسی و امنیتی به تصویب لوایح مرتبط با FATF از لحاظ اقتصادی نیز تصویب FATF در شرایط فعلی کشور مورد اختلاف اقتصاددانان است. مخالفانی که معتقدند "اوضاع مبادلات مالی دیگر بدتر از این نخواهد شد و FATF فقط برای کشور هزینه دارد." در مقابل موافقانی قرار دارند که اعتقاد دارند" FATF یک استاندارد در مبادلات مالی است و بدون آن حتی دوستان ما نیز با ما کار نخواهند کرد."
 ایران با پذیرش قطعنامه و برجام به دنیا نشان داد جنگ طلب نیست
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با پذیرش قطعنامه در زمان جنگ و نیز برجام نشان داد که جنگ طلب نیست و قصد ندارد سلاح اتمی بسازد اما متأسفانه آمریکایی‌ها نمی‌خواهند در دنیا کسی غیر از خودشان حرف بزند.
 لغو اجازه پرواز ماهان ایر در آلمان
پایگاه خبری راد: خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام دولتی گزارش داد که دولت آلمان اجازه پرواز هواپیماهای ماهان ایر را لغو کرد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
بررسی طرح مدیریت و ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی
پایگاه خبری راد: چند روزی است که پیش‌نویس «طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» توسط نمایندگان مجلس منتشر شده و باعث انتقادهایی شده است. منتقدان به دو موضوع نقد دارند: محتوای محدودکننده‌ و امضاکنندگان این طرح.