12:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سناتورها

لغو تحریم‌های آمریکا علیه ۳ شرکت‌ روس
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ تحریم‌ها علیه سه شرکت مرتبط با اولگ دریپاسکا را که از متحدان ولادیمیر پوتین به شمار می‌رود، لغو کرده است.
 ترامپ به رئیس و مقامات بانک مرکزی آمریکا حمله شدیدی کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا در انتقادی بی سابقه، بانک مرکزی این کشور را تنها مشکل اقتصاد آمریکا خواند!
 ژاپن همکاری‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با هواوی قطع می کند!
پایگاه خبری راد: پس از تصمیم دولت ژاپن به قطع همکاری با هواوی، حالا شرکت‌های ارتباطی و مخابراتی بزرگ و فعال در این کشور از حذف تمامی تجهیزات هواوی و زدتی‌ای بکاررفته در شبکه‌های آنها خبر داده‌اند.
تلاش آمریکا برای تخریب شرکت چینی هواوی!
پایگاه خبری راد: دولت ژاپن نیز اعلام کرده است که قصد دارد همکاری‌های مخابراتی و ارتباطی خود را با شرکت چینی هواوی قطع کند.
 سفر وزیر انرژی آمریکا به عربستان و قطر
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد بزودی به قطر و عربستان سعودی سفر خواهد کرد که احتمالا پس از دیدار هفته جاری اوپک خواهد بود.
تلاش برای بی‌اعتبار کردن شرکت چینی هواوی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که کشمکش‌های سیاسی و تجاری به تلاش ایالات متحده آمریکا برای تخریب شرکت چینی هواوی رسیده و این کشور قصد دارد کشورهای هم‌پیمان خود را نیز از همکاری با هواوی بازدارد.
مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت
پایگاه خبری راد: یک پایگاه خبری آمریکایی گزارش داده است مقامات سوئیفت و وزارت خزانه‌داری آمریکا به دنبال مجاب کردن ترامپ برای حفظ دسترسی ایران به سوئیفت هستند.
مخالفت سناتورهای آمریکایی با اعطای وام صندوق بین‌المللی پول به پاکستان
پایگاه خبری راد: ۱۲ سناتور آمریکایی نسبت به اعطای بسته نجات صندوق بین‌المللی پول به پاکستان ابراز نگرانی کردند.
کنگره آمریکا برای غول‌های فناوری خط و نشان کشید
پایگاه خبری راد: کنگره آمریکا به دنبال تصویب قانونی است که در آن شرکت‌های نرم‌افزاری مجبور خواهند بود درباره همکاری‌های خود با سایر شرکت‌های خارجی بخصوص چین و روسیه گزارش دهند.
احتمال «شنود» درمورد توپ اهدایی پوتین به ترامپ قوت گرفت
پایگاه خبری راد: گفته می شود توپ فوتبالی که ولادیمیر پوتین به دونالد ترامپ در جریان دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا در فنلاند اهدا کرد، احتمالا حاوی یک تراشه فرستنده برای شنود گوشی‌های هوشمند در کاخ سفید بوده است.
سناتورهای آمریکایی: گوگل و آمازون پاسخگو باشند
پایگاه خبری راد: برخی از سناتورهای آمریکایی از غول‌های تکنولوژی درخواست کرده‌اند که برروی مسدودسازی قابلیت دامین فرانتیگ که برای دور زدن فیلترینگ استفاده می‌شد، باری دیگر تجدیدنظر کنند.
 اپل پاسخگو باشد
پایگاه خبری راد: برخی از سناتورهای آمریکایی از مدیر عامل اپل درخواست کرده‌اند تا در قبال حذف برنامه های VPN از فروشگاه اینترنتی اپ استور در چین پاسخگو باشد.
استیضاح غول‌های تکنولوژی در آمریکا
پایگاه خبری راد: نمایندگان شرکت‌های فیس بوک، گوگل و توییتر، تحت تاثیر مداخله سایبری روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موظف خواهند بود طی هفته‌های آتی در کنگره این کشور توضیح بدهند.
درخواست سناتورها برای تقویت امنیت سایبری آمریکا
پایگاه خبری راد: سناتورهای آمریکایی اعلام و درخواست کرده اند که ایالات متحده آمریکا هم اکنون نیازمند تقویت و ارتقای سطح امنیت سایبری و پروتکل‌های خود در این زمینه است.
صفحه قبل | صفحه بعد