16:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سلبریتی

انتقاد خامه‌یار از سکوت جوامع بین‌المللی در قبال مردم غزه
پایگاه خبری راد: جمعه‌های فریاد و پایداری، جمعه‌های درد و رنج و در عین حال حماسه. فردا دوم شهریور،سلسله "راهپیمایی‌های بازگشت" فلسطینیان به بیست و دومین جمعه خود خواهد رسید.
تکذیب هک سایت وزارت صنعت درماجرای واردات خودرو/ مسدود شدن حساب‌ برخی سلبریتی‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
شریک جرم‌اند؛ خواه سلبریتی، خواه مدیر سپرده‌گذار!
پایگاه خبری راد: «وقتی پذیرفتیم عمل مؤسساتی مانند ثامن خلاف قواعد و مقررات بانکی بوده، هیچ راه و چاره‌ای نداریم مگر این که تشکیل این نوع مؤسسات را به جهت فریب مردم و ربودن متقلبانه مال غیر بدانیم که مصداق عینی کلاهبرداری است و کسانی که عالما عامدا در راستای تحکیم این مؤسسات حرکت کرده‌اند، خواه سلبریتی باشند، خواه مدیران سپرده‌گذار، جزء شرکای جرم هستند.»
واکنش متکی و «ح.ص» به گزارش تخلفات «ثامن‌الحجج»
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه دولت احمدی‌نژاد و فردی با هویت «ح.ص»، به گزارش روز گذشته یکی از روزنامه‌ها درباره تخلفات در موسسه مالی ثامن‌الحجج واکنش نشان دادند.
رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن‌الحجج
پایگاع خبری راد: در پرداخت‌های حقوقی این مؤسسه موردی ذکر شده که نشان می‌دهد صد میلیارد تومان به حساب فردی واریز شده است و در توضیح گفته شده این رقم در ازای حقوق ۳۰ سال این کارمند به صورت پیشاپیش و یک‌جا اکنون پرداخت شده است. پدر این خانواده که یکی از افراد رده‌بالای ... است، حکم مشاور از این مؤسسه برای او صادر شده و ماهانه رقم پنج‌ میلیون‌و صد هزار تومان از این مؤسسه به‌ عنوان حقوق دریافت می‌کرده است.
ساخت و سازهای مناطق زلزله زده کرمانشاه طبق برنامه/ ساخت 70 خانه روستایی با کمک علی دایی
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن از روند مطلوب ساخت و ساز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و افزود: ساخت و ساز در این مناطق طبق برنامه در حال انجام است.
نخریدن خودرو باعث کاهش قیمت می‌شود
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: راه‌اندازی کمپین نخریدن کالاهایی که مشمول افزایش قیمت شده‌اند، باعث ارزانی در همه آنها نمی‌شود، بلکه در کالاهای غیرضروری و خودرو در یک بازه زمانی کوتاه تاثیرگذار است و باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود اما طلا و ارز اینگونه نیست.
نخریدن کالا حرکت درستی است/ برخی پول روی پول می‌گذارند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت گفت: کمپین نخریدن و تدابیری مانند این، در شرایطی که عده‌ای نقدینگی سرگردان دارند و با ملتهب کردن فضای داخلی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، حرکت درستی است.
نخریدن، درمان گرانی نیست/ دولت اقدام کند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اول کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران معتقد است که کمپین برای نخریدن کالاهایی که گران می‌شود، جوابگو نیست و اتفاقا باعث گران‌تر شدن آن کالا در آینده می‌شود؛ تنها راه این است که دولت کنترل و نظارت‌های خود را در بازار بیشتر کند تا جلوی این سوء استفاده‌ها و گرانی‌های غیرمنطقی را بگیرد.
ایرانی‌ها رها شده در جام جهانی روسیه
پایگاه خبری راد: شیپور جام جهانی ۲۰۱۸ کمتر از چهار روز دیگر به صدا در می‌آید، از یک هفته پیش جمعی از ایرانی‌ها راهی روسیه شده‌اند تا تیم ملی فوتبال ایران را که در «گروه مرگ» قرار گرفته تشویق کنند، جمعیتی که هنوز آمار مشخصی ندارد و معلوم نیست چه سرانجامی در روسیه منتظرشان است.
انتقاد به عملکرد سلبریتی‌ها در زلزله کرمانشاه
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر ادعاهایی از سوی برخی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر سرپل‌ذهاب در رسانه‌ها مطرح شد مبنی بر این‌که کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سلبریتی‌ها در جریان زلزله‌ی کرمانشاه صرف بازسازی کرمانشاه نشده و حتی عنوان شد که این پول‌ها در حساب سلبریتی‌ها مانده است.
جرات داشتید، بگویید نمی آییم؟
پایگاه خبری راد: انصاف نیوز با صادق زیباکلام در باره تحریم افطاری رئیس جمهور از سوی بازیگران مصاحبه کرده است.
15 هالیوودی که جزیره شخصی دارند
پایگاه خبری راد: داشتن یک جزیره برای خودتان می تواند رویای هر کسی باشد که دست نیافتنی است اما برخی از ستاره های هالیوودی توانسته اند این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و برای آن ها امری دست یافتنی است.
صفحه قبل | صفحه بعد