17:46 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سفارشات

درج «نهال» و «سحرخیز» بر تابلوی معاملات
نماد برتر- پذیره نویسی دو صندوق کالایی کشاورزی با نمادهای نهال و سحرخیز برای نخستین بار در بورس کالای ایران از امروز آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد. فعالیت این دو صندوق سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالای کشاورزی از جمله پسته، زعفران و زیره سبز است.
وزارت اقتصاد زمان و شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی با نرخ سود سالانه ۱۸درصد تا پایان ماه جاری خبر داد.
زمان سفارش خرید "بوعلی" و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم اعلام شد
نماد برتر- زمان ثبت سفارش عرضه اولیه امروز و شرایط خرید ۴۲۰ میلیون سهم شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از سوی بورس تهران اعلام شد.
اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی و برگزاری حراج جدید
نماد برتر- ضمن اعلام نتیجه بیست و هفتمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی مورخ ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹، به اطلاع می‌رساند ‌حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
ضرر ناشی از اشکال برخی کارگزاری ها در عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان
نماد برتر- سهامدار حقیقی با اشاره به عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان برخی نمادها در سامانه چند کارگزاری ، گفت: اصلاح سیستم ها باید روزانه انجام تا از ضررهای شدید سهامداران جلوگیری شود.
تکرار تخلف در ارسال سفارشات نامتعارف با مثالی از "وتجارت" / درخواست از سازمان
نماد برتر- یک فعال بازار سرمایه با اعلام تکرار تخلف در ارسال سفارش های نامتعارف و وضعیت دیروز بانک تجارت از سازمان بورس خواست با این نوع تخلف و دستکاری در قیمت ها برخورد شود.
ادعای ۵۰ درصدی اثر پیش‌گشایش در سقوط شاخص / انتظار از مسئولان بورس
نماد برتر- یک کارشناس بدون ارایه مستنداتی مدعی شد پیش‌گشایش معاملات در بازارسهام از عوامل سقوط ۵۰ درصدی بورس بوده که از مسئولان و حقوقی ها انتظار شفاف سازی می رود.
امکانات ویژه سامانه معاملات "ایزی‌تریدر" برای سهامداران مبتدی‌ و حرفه‌ای‌
نماد برتر- سامانه معاملات "ایزی‌تریدر" با نسخه دسکتاپ و تلفن همراه و سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.
تولید محصولات صنعتی ذوب‌ آهن از ۷ به ۱۵ درصد افزایش یافت
نماد برتر- معاون بهره برداری ذوب آهن از افزایش ۸ درصدی تولید محصولات صنعتی در سال جاری و صادرات ۴۵ تا ۵۰ درصد محصولات خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تیرآهن های سنگین توسط این شرکت تولید می شود.
نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی ضمن اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (۲۷ آبان ماه سال جاری) اعلام کرد: ‌حراج بعدی اوراق یاد شده در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
"فولاد" ۱۵ درصد بیش از مقادیر تعیین شده اقدام به عرضه در بورس کالا کرد
نماد برتر- معاون فروش فولاد مبارکه با ارائه توضیح درباره رقم فروش و انتقاد از عملکرد سیستم بهین‌ یاب گفت: این شرکت حتی۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از مقادیرتعیین شده اقدام به عرضه دربورس کالا کرده است.
گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
تداوم رکود در خرده فروشی‌ها
نماد برتر- گزارش طرح شاخص مدیران خرید (شامخ) نشان می‌دهد که در مهر ماه سال ۹۹ شاهد ادامه شرایط رکود در بخش خرده‌فروشی بوده‌ایم به طوری که شاخص مدیران خرید (PMI) خرده‌فروشی در مهر ماه عدد ۳۳.۶۹ را نشان می‌دهد، اما این عدد در شهریور ماه ۳۸.۷۸ بوده است.
نتیجه حضور دو بانک و پنج صندوق در حراج اوراق دولتی اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی از حضور دو بانک و پنج صندوق سرمایه گذاری حراج اوراق بدهی دولتی به ارزش ۳.۶ هزار میلیارد تومان در بورس خبر داد.
مشکلی در فروش سهام عدالت نیست/امکان حذف درخواست فروش
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن اشاره به اینکه افرادی که درخواست فروش سهام عدالت را دادند، می‌توانند درخواست فروش سهام خود را حذف کنند. گفت: سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور ماه تسویه شده است.