06:54 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه های سرگردان

از بسته جدید ارزی انتظار کاهش قیمت نداشته باشیم
پایگاه خبری راد:استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اما بسته ارزی فعلی دولت در صورت اجرای درست، می تواند موفق باشد، گفت: در حال حاضر کاهش قیمت ارز مطرح نیست و تنها به ثبات رسیدن قیمت آن مطرح است تا این حباب آرام آرام تخلیه شده، اما نباید انتظار داشت که قیمت ها یک مرتبه بشکند و پایین بیاید.
فعال کردن بخش‌های تجاری به کاهش نوسانات ارزی کشور کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: یک دکتری اقتصاد گفت: فعال کردن بخش‌های تجاری کشور به کاهش نوسانات ارزی کشور کمک می‌کند.
احتمال گسترش نگرانی‌ها نسبت به بازار
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه مازندران با بیان اینکه گران شدن برخی اقلام در بازار کالاهای اساسی مستقیما به خاطر وجود تحریم ها است گفت: در شرایط حاضر نه مسئولین فعلی بلکه هیچ تفکر و شخص دیگری هم نمی تواند این حجم از مشکلات اقتصادی که بخش زیادی از آن محصول دولت گذشته است را به سرعت حل کند.
ساماندهی بازار خودرو ظرف یکماه آینده
پایگاه خبری راد: عضو شورای رقابت از ساماندهی بازار خودرو ظرف یکماه آینده خبر داد و گفت: تعرفه خودروهای وارداتی باید در مدت سه ماه، به تعرفه‌های مشخص در سال ۹۶ برگردد.
افزایش ۱۵ درصدی درآمد صادراتی ایران
پایگاه خبری راد: معاون سازمان توسعه تجارت از رشد ۱۵ درصدی ارزش صادرات در فرودین امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
گرانی خودروهای وارداتی به معنی افزایش قیمت داخلی هاست
پایگاه خبری راد: کارشناس اقتصادی رادیو معتقد است اقتصاد کشور به شدت از بی‌برنامگی و نبود استراتژی مشخص برای استفاده درست از سرمایه رنج می‌برد.
صفحه قبل | صفحه بعد