03:48 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه در گردش

انتخاب شما؛ سهامداری شرکت کوکاکولا یا فیسبوک و توییتر
در سال ۲۰۱۳ ارزش شرکت باسابقه کوکاکولا ۳۲۰ میلیون پوند بود؛ درحالی‌که همان زمان ارزش توییتر به عنوان یک شرکت جدید التأسیس ۱۳ میلیارد دلار برآورد و مدتی بعد از آن واتس آپ ۱۹ میلیارد دلار ارزشگذاری شد.
گرانی کم بود، محدودیت واردات هم اضافه شد!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از اضافه شدن سه مشکل جدید در زمینه تامین مواد اولیه تولید پوشاک خبر داده که از جمله آن محدودیت واردات مواد اولیه‌ای است که تولید داخل آن به اندازه نیاز نیست.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی چهار شرکت صادر شد
نماد برتر- چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰۰، ۵۲۰، ۳۰۰ و ۲۲۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
سود 3 ریال «تکمبا» در 3 فصل
نماد برتر- در حالی که فروش «تکمبا» از نظر مبلغی بهبود یافته اما؛ هزینه‌های شرکت اجازه رشد سودآوری را ندادند.
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی "آپ" از سود منجر به رشد سهم شد
نماد برتر- شرکت آسان پرداخت پرشین از برنامه افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد و با رشد قیمت سهام روبرو شد.
بانک مرکزی با انتشار اوراق گام ۱۰۰۰ میلیاردتومانی ایران خودرو موافقت کرد
نماد برتر- بانک مرکزی با انتشار اوراق ۱۰۰۰ میلیارد تومانی گام توسط بانک صادرات برای ایران‌ خودرو موافقت کرد تا اولین قدم برای تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو برداشته شود.
امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه میان ایمیدرو، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و بانک صنعت و معدن
نماد برتر- در حاشیه چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور صنایع و فناوری‌های پیشرفته وزارت صمت، تفاهمنامه سه جانبه میان ایمیدرو، معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و بانک صنعت و معدن به امضا رسید.
سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۱۴۳، ۶۲ و ۴۳ درصدی دادند
نماد برتر- سه شرکت قند شیرین خراسان، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید و پارس دارو ، برنامه افزایش سرمایه ۱۴۳، ۶۲ و ۴۳ درصدی از تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته دادند.
تامین مالی صنعت نساجی با استفاده از اوراق گام
نماد برتر- مدیر کل دفتر تامین منابع مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست وزارتخانه سوق دادن صنایع مختلف به استفاده از ابزارهای نوین مالی است و در این راستا، با همکاری بانک مرکزی، تامین مالی صنعت نساجی از طریق اوراق گام اجرایی می‌شود.
اولین نماد اوراق گام در بین بانک های خصوصی بنام بانک پارسیان درج شد
نماد برتر- با موافقت سازمان بورس، اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) در میان بانک های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت.
شرکت بورسی افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی از محل سود انباشته داد
نماد برتر- شرکت بورسی لنت ترمز ایران از برنامه افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی از محل جذاب سود انباشته خبر داد.
۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی خواهان تامین مالی از بورس هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر سرمایه گذاری وزارت صنعت با اعلام رشد ۳.۵ برابر انتشار اوراق توسط شرکت های صنعتی و معدنی در ۱۰ ماه گذشته از درخواست ۳۷۵ شرکت برای تامین مالی از بازار سرمایه خبر داد.
افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی شرکت فرابورسی از سود انباشته تصویب شد
نماد برتر- با برگزاری مجمع فوق العاده کیمیای زنجان گستران، افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.