15:46 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ستاد کل نیروهای مسلح

اما و اگرهای وعده «سربازی سمن‌های جوانان»
پایگاه خبری راد: بیش از یک سال از پیشنهاد اعطای تسهیلات سربازی برای جوانان عضو سازمان‌های مردم‌نهاد می‌گذرد؛ پیشنهادی که هر بار با واکنشی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مواجه می‌شود و نمی‌توان برای تصویب و اجرای آن روزشماری تعیین کرد.
تشکیل فراکسیون فضای مجازی در مجلس
پایگاه خبری راد:رییس فراکسیون فضای مجازی مجلس از تشکیل این فراکسیون با ۷۱ عضو خبر داد.
تاخیر۴ ماهه در پرداخت معوقات خرید خدماتی‌ها
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در پرداخت حقوق خرید خدماتی‌ها، چهار ماه تاخیر داریم که تلاش می‌کنیم به‌روز شود.
یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی؛ مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه ای یک تا پنج سال انفصال از خدمات دولتی را به عنوان مجازات تخلف از مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین کردند.
مدیریت بحران به دنبال اجرای طرح «هر نظامی یک امدادگر»
پایگاه خبری راد: معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از برنامه ریزی برای ارائه آموزش به نظامیان در راستای اجرای طرح «هر نظامی یک امدادگر» خبر داد.
«ایرانِ جوان» را در «چهل سالگی» هم تجربه کنیم
پایگاه خبری راد: انقلاب اسلامی ایران که به پیروزی رسید بیشتر مسئولان حکومت پهلوی یا به خارج از کشور گریختند و یا در دادگاه‌های انقلاب به اعدام و زندان محکوم شدند. پس از سال ۵۷ ایران ماند و تعدادی جوان انقلابی که رویای ساختن کشوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مهارت آموزی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون،کارو رفاه اجتماعی معتقد است اشتغال و مهارت آموزی دو مقوله به هم وابسته‌اند و در شرایط امروز اقتصاد، آشنایی جوانان با آموزش‌های مهارتی و گسترش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در ورود به بازار کار موثر است.
واکنش کمالی به درخواست معافیت 5 بازیکن تیم ملی فوتبال از سربازی
پایگاه خبری راد: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به درخواست مطرح شده پیرامون معافیت 5 ملی پوش فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.
جزئیات افزایش قیمت آب و برق تشریح شد
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: با توجه به این که در سبد هزینه خانوار شهری هزینه آب و برق سرجمع تنها از هزینه مصرفی دخانیات کمی بیشتر است و از مابقی مصارف کمتر دیده شده بر اساس تصمیم هیات دولت برای سال ۹۷، هفت درصد به قیمت آب و برق اضافه خواهد شد.
شانس پایین اشتغال فارغ‌التحصیلان نسبت به عموم جامعه/دوره‌های کارآموزی بازنگری می‌شود
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارها در حال حاضر دانش آموختگان دانشگاهی در مقایسه با دیگر اقشار جامعه شانس کمتری برای اشتغال و شغل‌یابی دارند؛ از این رو وزارت علوم علاوه بر بازنگری محتوای درسی و ساماندهی دوره‌های کارآموزی، اقدام به اجرای "طرح بهبود اثربخشی پروژه‌های کسر خدمت" کرده است.
توسعه مشاغل خانگی با اعتبار ۸۰۰ ملیارد تومانی
پایگاه خبری راد: توسعه طرح مشاغل خانگی در هشت استان، سرمایه‌گذاری ۵۵۰۰ میلیارد تومانی در حوزه آموزشهای مهارتی و اشتغالزایی ۱۵ هزار نفری تعاونی‌های گردشگری و هتلداری از مهمترین عناوین اخبار هفته جاری بود.
قاضی‌پور: آقای لاریجانی شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید
پایگاه خبری راد: نماینده ارومیه با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری خطاب به لاریجانی گفت: شما به خاطر تعامل با دولت خودکشی سیاسی هم می‌کنید که دولت زیر سوال نرود.
صفحه قبل | صفحه بعد