23:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

حفظ ۳۰۴ هزار فرصت شغلی تا آذر ماه امسال
پایگاه خبری راد: مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار با تشریح موانع پیش‌روی بنگاههای مشکل دار از حفظ و تثبیت ۳۰۴ هزار فرصت شغلی در ۹ ماهه امسال خبر داد.
تلاش می‌کنیم کالا به وفور در اختیار مردم قرار گیرد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که تاکید این وزارتخانه بر حفظ وضعیت فعلی تولید و تنظیم بازار است، همچنین برنامه وزارتخانه این است که در آخر سال و ماه مبارک رمضان کالاها با قیمت مناسب و به وفور در اختیار مردم قرار گیرد.
اسنک پف کرده بخوریم یا نه؟!
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها از بیماری‌زا بودن یا نبودن استفاده از ذرت دامی در تولید اسنک پف کرده متناقض است و این در حالی است که هنوز اطلاع دقیق و رسمی از نام برندهای متخلف و شرایط راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیکننده "اسنک پف کرده حیوانی" در اختیار عموم مردم قرار نگرفته است.
 واحدهای تولیدی از نحوه قیمت‌گذاری حمل بار در اردبیل گلایه کردند
پایگاه خبری راد: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نرخ حمل و نقل منوط به شرایط عرضه و تقاضاست اما در استان اردبیل نرخ متوسط پائین‌تر از میانگین کشوری است.
واحدهای تولیدی چقدر تسهیلات دارند؟
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز عنوان کرد.
واحدهای تولیدی که بدون هماهنگی به تملک بانک در می‌آیند!
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز گفت: بانک‌های استان بدون هماهنگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امکان تملیک واحدهای تولیدی را ندارند.
حمایت از قطعه‌سازان صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: ثبت سفارش‌ها از این به بعد در خود استان‌ها انجام می‌شود که امیدواریم این کار زمینه تقویت تولید بومی و استانی را فراهم کند.
بانک‌ها در حال صاحب شدن ۲۵۰ کارخانه مازندران هستند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از افزایش بدهکاری واحدهای صنعتی به بانک ها خبر داد و گفت: متاسفانه حدود ۲۵۰ واحد صنعتی دیگر بر اثر سومدیریت در تسهیل و رفع موانع تولید در حال تصرف شدن توسط بانک‌ها هستند.
نامه بی محابا یک وزیر برای واگذاری یک ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به یک شخص!
پایگاه خبری راد: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟
در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.
افزایش قیمت نهاده‌ها مشکل عمده صنعت مرغ زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: افزایش‌ قیمت نهاده‌ها و کمبود نقدینگی عمده مشکل صنعت مرغ استان است.
ضرب‌الاجل یک ماهه برای تعیین‌تکلیف تسهیلات بانکی به تولید
پایگاه خبری راد: با اعمال تغییراتی در قانون رفع موانع تولید، بانک‌ها مکلف شده‌اند تا با تسهیلات و یا موارد امهال مصوب در کارگروه تسهیل، حداکثر ظرف مدت یک ماه موافقت کرده و یا مورد بررسی قرار دهند.
تامین ارز مشکل مشترک واحدهای تولیدی زنجان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان‌ صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان گفت: تامین ارز مشکل مشترک واحدهای تولیدی استان برای تامین مواد اولیه است.
۵۸۴ واحد تولیدی استان سمنان با مشکل مواجهند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تاکنون مشکلات ۵۸۴ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع، ۱۴۲۶ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۶۷ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اجراست.
رفع مشکلات بانکی ١٠ شرکت تولیدی و صنعتی با دستور استاندار تهران
پایگاه خبری راد: با پیشنهاد استاندار تهران مشکلات پرداخت بدهی و معوقات بانکی ١٠ شرکت تولیدی در استان تهران مرتفع شد.