16:16 | چهارشنبه 13 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سانسور

بلاکچین سدی برای سانسور در شبکه‌های اجتماعی
نماد برتر- این روزها بلاکچین به عنوان بستری محبوب سبب شده است تا شبکه‌های اجتماعی گوناگون برای جلوگیری از حمله به کاربران‌شان، مقابله با سانسور و ... سراغ این تکنولوژی بیایند.
قیمت مسکن در شهرهای جدید توجیه اقتصادی دارد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی، قیمت مسکن در شهرهای جدید را معقول‌تر از دیگر نقاط شهری دانست و گفت: باتوجه به زیرساخت‌هایی‌که این شهرها برای طبقه متوسط فراهم می‌کند، قیمت مسکن در شهرهای جدید توجیه اقتصادی دارد.
دستورالعمل تولید بدون کارخانه به‌زودی نهایی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دستورالعمل تولید بدون کارخانه پس از جمع‌بندی نهایی، ابلاغ می‌شود.
روایتی تلخ از جست‌وجو برای خانه اجاره‌ای
پایگاه خبری راد: خانه هست، خالی و آماده اجاره هم هست اما چه خانه‌هایی و با چه قیمت‌هایی؛ کوچک، بدون پنجره، بدون آسانسور، بدون انباری، بدون پارکینگ، با کرایه‌های بالایی که اصلا منصفانه نیستند و مالکانی که نمی‌خواهند کمی برای خانه‌هایشان هزینه کنند اما دوست دارند بیشترین اجاره را بگیرند.
مخالفت‌ها با جداسازی اینترنت روسیه ادامه دارد
پایگاه خبری راد: چند روز پیش که خبر وضع قانون جداسازی اینترنت روسیه از سایر نقاط جهان منتشر شد، حالا سیل عظیمی از شهروندان روس که به مخالفت و اعتراض به پیاده سازی این قانون روی آورده‌اند، در این کشور درحال افزایش هستند.
وضع قوانین دست‌وپاگیر برای بازی‌های آنلاین
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که چین برای بازی‌های آنلاین قوانین سختگیرانه جدیدی را به تصویب رسانده تا بر محتوای خشونت آمیز و غیراخلاقی آنها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشد.
بیانیه مرکز ملی فضای مجازی در محکومیت اقدامات اینستاگرام
پایگاه خبری راد: مرکز ملی فضای مجازی در محکومیت اقدامات شبکه اجتماعی اینستاگرام در حذف حساب‌های کاربران ایرانی بیانیه داد.
آلودگی صوتی بیمارستان‌های تهران بالاتر از استانداردهای جهانی
پایگاه خبری راد: نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد میزان آلودگی صوتی در برخی بخش‌های بیمارستان‌های آموزشی از استانداردهای ملی و بین‌المللی بالاتر است و اقدام لازم برای جهت ایجاد محیط آرام‌تری برای بیماران ضروری به نظر می‌رسد.
بلیت قطار گران نمی‌شود/ افزایش ۸۰۰ کیلومتر خط ریلی جدید
پایگاه خبری راد: مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ویژگی‌ بارز خدمات امسال راه‌آهن شامل افزایش ۱۵ درصدی صندلی در شبکه ناوگان ریلی و عدم تغییر قیمت بلیت نسبت به سال گذشته است.
وقیت توئیتر فیلتر است چرا مسوولان از آن استفاده می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: همایش ملی فضای مجازی پاک با محوریت صیانت و توسعه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
بارگیری محموله‌های آسانسور برای ۱۵۰ بلوک پردیس
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: موتور آسانسور برای ۱۵۰ بلوک فاز ۱۱ وارد شده که به زودی از گمرک بازرگان ترخیص می‌شود.
با این مرورگر اینترنتی، نیازی به VPN نخواهید داشت
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی اوپرا اعلام کرده است که می‌خواهد پلتفرم جدیدی را به نسخه اندرویدی خود بیفزاید تا قابلیت فیلترشکن و VPN خودکار را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
سامانه نیما برای مدیریت تقاضای ارز ضروری است
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برخی انتقادها درباره سامانه ارزی نیما، گفت: ممکن است برخی مشکلات در این باره وجود داشته باشد اما در شرایطی که کشور با تنگناهایی در خصوص ورود ارز به کشور مواجه است، اتخاذ تدابیری برای مدیریت تقاضای ارز، ضروری است.
بیشتر آسانسورهای لرستان بوی مرگ می‌دهند!
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: 70 تا 80 درصد آسانسورهای استان استاندارد نیستند.
پروژه‌های مسکن مهر قبل از تکمیل زیرساخت‌ها نباید تحویل شود
پایگاه خبری راد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر کشور به استثنای پروژه های معارض دار که در دستگاه قضایی پرونده دارند و یا پروژه های فاقد متقاضی، تا پایان سال 98 بسته می‌شود.