05:43 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سال حمایت از کالای ایرانی

ممنوعیت مصرف چای خارجی در دستگاه‌های دولتی
پایگاه خبری راد: وزیر جهادکشاورزی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، پیشنهاد کرد که ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد.
 حامیان دولت باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی باشند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کسانی که از دولت و برجام حمایت کردند باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی باشند. با پهن کردن یک پلاکارد در مجلس در رابطه با اعتراض مردم به پیوستن به کنوانسیون‌های مبارزه با تامین مالی تروریسم نباید وضعیت اقتصادی دولت بر هم بریزد.
امسال فرصتی مناسب برای معرفی چای کیفی ایرانی
پایگاه خبری راد: امسال فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بهتر چای کیفی ایرانی است.
امینی فرد: ستاد جنگ آمریکا در وزارت خزانه‌داری آن است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ایرانشهر با تاکید بر اینکه پس از خروج آمریکا از برجام، باید برای اهتمام به منافع ملی، حول هدایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت نیروهای انقلابی قدم برداریم، گفت: باید توجه کرد ستاد جنگ آمریکا در وزارت خزانه‌داری آن است.
نوسازی ۱۰هزار تاکسی، معطل یک ابلاغیه!
پایگاه خبری راد: بارها و بارها مسئولان پایتخت اعلام کردند که حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا جزو مطالبات درجه یک شهروندان تهرانی است و همگی توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی را تنها راه چاره حل ترافیک و در پی آن حل آلودگی هوا می دانند اما در این چرخه شاهد رفتارهای متناقضی از سوی برخی دستگاه‌ها هستیم.
عرضه چای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار در کشور در سال حمایت از کالای ایرانی،چای در بورس کالای منطقه آزاد انزلی عرضه می‌شود.
دلیل افزایش دو برابری قیمت عینک
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان عینک گفت: شرایط بازار به گونه‌ای است که مواد مصرفی و لوازم‌ جانبی عینک کم شده و تا دو برابر افزایش قیمت را تجربه کرده است.
نوسانی که تولیدکننده با گوشت و پوست خود احساس کرد
پایگاه خبری راد: نرخ ارز یکی از عوامل تعیین کننده در رشد اقتصادی هر کشوری به‌شمار می‌آید و در کشورهایی که ارز از ثبات قابل قبولی برخوردار است، دغدغه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان برای فعالیت‌ها به حداقل می‌رسد.
لزوم حمایت سیستم بانکی، مالیات و گمرک از تولید کنندگان داخلی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این ‎ که تولید کننده و مصرف کننده لازم و ملزم همدیگر هستند، گفت: سیستم بانکی، مالیات، بیمه و گمرک باید سعی کنند با تغییر رویه اجرایی در سال حمایت از تولید ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنند.
سهم 10 درصدی مازندران از تولید چای خشک در کشور
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان چای کشور با بیان این‌که چایکاران بکوشند برگ سبزچای مرغوبتری نسبت به سال‌های گذشته تحویل دهند، گفت: سهم مازندران در تولید چای خشک تنها 10 درصد است.
سفر رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان
پایگاه خبری راد: مدیر کل استاندارد گلستان گفت: رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای شرکت در نشست آموزشی - مشورتی مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران در تاریخ 17 الی 20 اردیبهشت ماه سال جاری به گلستان سفر می‌کند.
وعده وزیر صنعت برای رونق اکتشافات در خراسان رضوی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال، سال رونق اکتشاف در خراسان رضوی خواهد بود که می‌تواند اشتغال فوق‌العاده‌ای ایجاد کند. اکنون در حال ایجاد ضوابطی هستیم که خواب پروانه‌ها و نداشتن پیشرفت در آن‌ها موجب پس گرفتن پروانه خواهد شد.
حقوق کارگران فولاد نطنز به روز می شود
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت فولاد نطنز گفت: حقوق و مزایای کارگران شرکت فولاد نطنز به روز می شود و در صورت رونق بازار کلیه معوقات آنان پرداخت خواهد شد.
نقش ابزارهای مالی بورس کالا در حمایت از کالای ایرانی
پایگاه خبری راد: معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس گفت: توسعه کسب و کار مولد در هر اقتصادی نیازمند برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده است و بی‌شک یکی از محل‌های اصلی ایجاد این ارتباط، بورس‌های کالایی است که نقش این بورس در سال حمایت از کالای ایرانی پررنگ‌تر از گذشته خواهد بود.