14:00 | يكشنبه 17 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سالانه

افزایش درآمد سالانه ۵۵ درصدی "وتجارت"
میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مدت ۷ ماه شناسایی کرده برابر با ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریال بوده است.
سنگینی سبد فروش "غگیلا" با «شیر»
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در مهرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورده است.
افزایش درآمد سالانه ۳۳ درصدی "سپ"
بیشترین میزان درآمد کسب‌شده "سپ" در مهرماه از بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱،۸۶۰ میلیارد ریال بود.
افزایش درآمد سالانه "امین" همانند سال گذشته
تأمین سرمایه امین در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد شناسایی‌شده را بخش «درآمد حاصل از خدمات بازار گردانی اوراق» با ۲۸۸ میلیارد ریال در اختیار داشت.
سیاست های با ثبات و بدون نوسان؛ گزینه ای مناسب برای لغو قیمت گذاری دستوری
قیمت گذاری دستوری از جمله سیاست دولت ها برای مهار تورم به شمار می رود که همواره در بلند مدت زمینه فساد، رانت و همچنین مقدمات قاچاق را فراهم می‌آورد.
افزایش درآمد سالانه "پارس"
بیشترین درآمدی که پتروشیمی پارس طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرده از فروش محصول «استایرن منومر» با ۱۱،۴۰۴ میلیارد ریال بوده و «اتان» با ۸،۱۳۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.
حمایت از انبوه سازان روی خطوط تحلیل
نگاهی تکنیکال به وضعیت گروه انبوه‌سازی نشان می‌دهد که در کف حمایتی خود قرار دارد و سهامداران این گروه امید دارند که این کف حمایتی از دست نرود
شکسته شدن رکورد رشد قیمت مسکن در جنوب پایتخت
در آخرین ماه تابستان منطقه 18 ، 13 و یک بیشترین رشد قیمت را نسبت به مرداد ماه داشتند
سناریوی پساکرونایی برای تقاضای منگنز
با توجه به سناریوی پساکرونایی، فعالیت‌های صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است بنابراین انتظار می‌رود تقاضا برای منگنز در سال‌های آینده افزایش یابد.
۹۲ درصد افزایش درآمد سالانه حفاری شمال
از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز درآمد‌های اعلام‌شده حفاری شمال برابر با ۸،۵۱۹ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
"آریا" افزایش درآمد سالانه ۷۲ درصدی ثبت کرد
عمده‌ترین درآمدی که "آریا" طی این ماه کسب کرده از فروش محصول «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» بوده و «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» در جایگاه بعدی ایستاده است.
۵۳۰ ناشر «فهرست زمین و ساختمان» منتشر کردند
تا لحظه تدوین این گزارش ( ۱۱ صبح ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰) ، در حالیکه کمتر از ۵ روز به پایان مهلت افشای جزییات زمین و ساختمان ناشران بورسی و فرابورسی باقی مانده؛ حدود ۵۳۰ ناشر، فهرست زمین و ساختمان خود را به طور جداگانه و با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کردند.
اوراق بدهی؛ از پیاده سازی طرح‌ها تا ایمنی پرتفوی سرمایه‌گذاران
اوراق بدهی تأمین کننده بودجه لازم برای پیاده‌سازی طرح‌های شرکت‌ها و نهادها و روشی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری و ایمن کردن پرتفوی سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه است.
افزایش درآمد سالانه ۳۵ درصدی فروش حق بیمه "ودی"
از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری نیز بیشترین درآمد حاصل‌شده بیمه دی از فروش حق بیمه به رشته بیمه «درمان» اختصاص‌یافت.
اسارت دوگانه قندی ها به دست دولت
یکی از بزرگترین معضلات شرکت‌های تولیدکننده قند و شکر این است که نه می‌توانند به نرخ بازار بفروشند و نه می‌توانند به نرخ دلخواه بخرند.