20:08 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان ملی زمین و مسکن

روزشمار پایان مسکن مهر به جریان افتاد
پایگاه خبری راد: دولت گام عملی برای پایان دادن به طرح مسکن مهر را با اختصاص شش ردیف در لایحه بودجه ۹۸ برداشته که در انتظار تصویب نمایندگان مجلس قرار دارد.
مقاوم سازی ۹۰ درصدی مسکن مهر کرمانشاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام ۹۰ درصد مقاوم‌سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد.
مجاز شدن تکمیل واحدهای مسکن مهر با منابع دولتی
پایگاه خبری راد: در لایحه بودجه ۱۳۹۸، دولت برای اولین بار دو شرکت تابعه وزارت راه و شهرسازی را مجاز کرد تا از منابع داخلی خود برای تکمیل واحدهای مسکن مهر استفاده کنند.
 متقاضیان حذف شده مسکن مهر پردیس به پرند و هشتگرد منتقل می شوند
پایگاه خبری راد: متقاضیان مسکن مهر پردیس که به علت کمبود آورده به آنان اخطار داده شده، می‌توانند به واحدهای پرند و هشتگرد منتقل شوند.
 مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تغییر کرد
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمدرضا سیدحسینی را به سرپرستی سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.
واگذاری زمین دولتی برای احداث مراکز خدماتی و درمانی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد زمین‌های خود را برای احداث مراکز حمایتی، خدماتی و درمانی در اختیار بخش‌های مربوطه قرار دهد از موافقت سازمان متبوعش با واگذاری زمینی جهت احداث یک مرکز توانبخشی برای معلولان جسمی- حرکتی در شهر شیراز خبر داد.
ذوب دارایی های در زمین« ذوب»
پایگاه خبری راد: بررسی ساختار دارایی‌های شرکت ذوب‌آهن اصفهان بیانگر این است که اختلاف بسیار قابل توجهی بین ترکیب دارایی‌ها نسبت به میانگین گروه وجود دارد؛ ساختار ترازنامه شرکت به شدت به دارایی‌های ثابت وابسته بوده که در سالیان اخیر از همین ناحیه بارها خبرهای خوبی به گوش سهامداران رسید که ظاهرا تمامی ندارد.
مسکن کشش افزایش قیمت ندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت مسکن تقریبا به حد نهایی رسیده و از این به بعد کشش رشد قیمت وجود ندارد؛ مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی در حوزه اقتصاد کلان رخ دهد.
تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مسکن اقشار ویژه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص اعتبارات تازه جهت کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن به اقشار ویژه در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای بازسازی مسکن مهرهای آسیب دیده در زلزله کرمانشاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین مالی ۱۵ میلیارد ریالی و سازماندهی خدمات فنی- مهندسی مشاوران و عوامل اجرایی به کار گرفته در پروژه بازسازی و بهسازی مسکن مهرهای آسیب دیده مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب خبر داد.
بررسی مشکلات پردیس با حضور معاونان وزیر شهرسازی
پایگاه خبری راد: صبح روز یکشنبه جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک مسکن و مسوولان محلی از روند پیشرفت پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کردند و برای رفع مشکلات به تبادل نظر پرداختند.
گام‌ نخست برای شناسایی خانه‌های خالی برداشته شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: روز چهارشنبه معمار سامانه جامع املاک و مستغلات که یکی از کارکردهای آن شناسایی خانه‌های خالی است انتخاب شد.
تصمیماتی برای نوسازی و توسعه گردشگری یزد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به برگزاری جلسه‌ای با مسوولان و اعضای شورای اسلامی شهر یزد اشاره کرد و گفت: تصمیماتی در زمینه‌ی بازآفرینی شهری، ساماندهی واحدهای صنعتی و توسعه گردشگری اتخاذ شد.
جهش مسکن با وجود ۲.۶ میلیون خانه خالی
پایگاه خبری راد: در شرایطی که به دلیل هجوم تقاضا میانگین قیمت مسکن شهر تهران به یکباره ۳۵ درصد جهش کرد و در بعضی مناطق این رشد به ۵۳ درصد هم رسید، یک مقام دولتی بیان کرده که بستن مالیات بر خانه‌های خالی مشکل بازار مسکن را حل نمی کند.
ممانعت ۳۴ بانک اطلاعاتی از ارایه آمار خانه‌های خالی
پایگاه خبری راد: بنا به گفته‌ معاون وزیر راه و شهرسازی هم‌اکنون ۳۴ بانک اطلاعاتی در کشور، آمار خانه‌های خالی را در اختیار دارند اما به دلیل مشکلات قانونی حاضر به در اختیار قرار دادن آمار نیستند.