22:06 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان مدیریت بحران

تصویب اعتبار ۶۹ هزار و ۱۷۰ میلیاردی برای جبران خسارت کشاورزان آسیب‌دیده
پایگاه خبری راد: ۶۹ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت کشاورزان خسارت دیده در سال جاری از حوادث غیر مترقبه و احیای واحدهای تولیدی به تصویب هیات وزیران رسیده است.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
خانه خراب شدن حاشیه‌نشینان ارومیه با یک تکان!
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد های مسکونی حاشیه شهر ارومیه ایمن نیستند.
مقابله با بحران‌ها نیازمند آمادگی دوطرفه مسئولان و مردم است
پایگاه خبری راد: وزیر نفت عمان اظهار کرد اکثر صادرکنندگان اوپک و متحدانشان از کاهش عرضه نفت به بازار جهانی حمایت کردند.
تهیه 6 اطلس فرونشست درسازمان نقشه‌برداری/نیاز کشور برای تامین اعتبارات مطالعات مخاطرات طبیعی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان نقشه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه مسئولیت تهیه اطلس‌های فرونشست زمین به این سازمان واگذار شده است،‌ گفت: بر این اساس تهیه اطلس فرونشست زمین در این سازمان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون 6 اطلس فرونشست تهیه شده است.
حریق و سیل در نقاط پرخطر کشور قابل پیش‌بینی است/ کاهش ۵۰ درصدی حریق در منابع طبیعی
مدیرکل دفتر مهندسی و مطالعات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، گفت: هنوز با سازمان مدیریت بحران در این زمینه برای هماهنگی‌های بیشتر بین‌حوزه‌ای مکاتبه نشده است.
پس گرفتن سوله‌های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می‌دهد
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس گرفتن سوله‌های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) خبر داد.
لزوم اتصال شریان‌های حیاتی شهر به سامانه هشدار سریع زلزله
پایگاه خبری راد: ‎رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سامانه هشدار سریع زلزله برای صدور هشدار سایر مخاطرات از جمله سیل هم قابلیت استفاده دارد، گفت: لازم است سایر دستگاه های مرتبط در شهر تهران از جمله شریان های حیاتی، مترو و ... به این سامانه متصل شوند تا به هنگام وقوع زلزله بتوانند از امکانات آن بهره ببرند.
تصویب دستورالعمل اجرایی استان‌های معین پیشتاز و جانشین تهران در بحران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تصویب دستورالعمل اجرایی فعالیت استان‌های معین پیشتاز و جانشین پایتخت در زمان بحران خبر داد.
آغاز طرح 21 روزه امداد و نجات اربعین از 21 مهر ماه
پایگاه خبری راد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در جلسه کمیته امداد و نجات ستاد اربعین که با حضور نمایندگان مختلف دستگاه‌های متولی در ارائه خدمات به زائران در اربعین برگزار شد، از آغاز رسمی عملیات درمان و امداد و نجات از 26 مهرماه در داخل کشور و عراق خبر داد.
زبانه‌هایی که در هور آرام نمی‌گیرد...
پایگاه خبری راد: بیش از دو ماه است که هورالعظیم یکی از بزرگترین تالاب‌های ایران در بخش عراقی‌اش می‌سوزد و دودش به چشم ایرانی‌ها می‌رود و نتیجه آن شده که همسایگان ایرانی‌اش حالا باید علاوه بر تحمل ریزگردهای حاصل از خشک شدن بخشی از هور به علت کم آبی ناشی از سوءمدیریت‌های صورت گرفته و تغییر اقلیم دودزده بشوند و کارشان به علت بروز مشکلات تنفسی به مراکز درمانی بکشد.
مدیریت بحران به دنبال اجرای طرح «هر نظامی یک امدادگر»
پایگاه خبری راد: معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از برنامه ریزی برای ارائه آموزش به نظامیان در راستای اجرای طرح «هر نظامی یک امدادگر» خبر داد.
دیوان عدالت یک مصوبه دولت درباره مسکن مهر را ابطال کرد
پایگاه خبری راد: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مبارزه با حوادث غیرمترقبه به احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر را ابطال کرد.
راهکارهای عبوراز زلزله بررسی شد
پایگاه خبری راد: آیین اختتامیه راهکارهای معمارانه برای عبور از بحران توسط معاونت معماری وشهرسازی وزارت راه و شهرسازی برگزار و از طرح‌های برتر تقدیر شد.
ثبت بزرگ‌ترین زلزله در آذربایجان‌غربی/معرفی مراکز مهمی که بر روی ۳ گسل مهم تهران قرار دارند
پایگاه خبری راد: بزرگترین زلزله هفته گذشته با بزرگای ۴ در "قطور" استان آذربایجان غربی رخ داد ضمن آنکه زلزله‌های استان کرمان و کرمانشاه نیز ادامه داشت.