02:01 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان سنجش

استخدام ۳۰۰ محیط‌بان بومی استان‌ها در سال جاری
پایگاه خبری راد: معاون یگان حفاظت سازمان حفاظت از محیط زیست بااعلام کمبود حدود ۴۰۰۰ نفر نیروی محیط بانی، گفت: امسال قرار است ۳۰۰ محیط بان بومی استان استخدام کنیم.
رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دکتری ۹۸ اعلام شد
پایگاه خبری راد: سازمان سنجش آموزش کشور رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دوره‌های دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد.
فرایند رسیدگی به کارنامه‌های مشکوک داوطلبان کنکور/25 داوطلب مجبور به آزمون مجدد شدند
پایگاه خبری راد: رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه کارنامه تعداد 59 داوطلب کنکور امسال نیاز به بررسی‌های بیشتر داشت، گفت: در سازمان سنجش نتایج داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی، نتایج داوطلبان در کنکور سال‌های گذشته، گزارش‌های حفاظت آزمون، بررسی‌های فنی و علمی داوطلب صورت می‌گیرد و هر جا مشکوک به تقلب شویم، نتایج وضعیت داوطلب مجددا بررسی می‌شود.
امشب آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی علمی کاربردی
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی علمی کاربردی ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه اول شهریور پایان می‌یابد.
اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور اعلام شد
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی بیش از ۳۸ هزار داوطلب(چند برابر ظرفیت) پذیرفته شده در رشته‌های خاص آزمون سراسری ۹۷ خبر داد.
آمار ثبت‌نام در انتخاب رشته کنکور اعلام شد
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۱۰۷ هزار داوطلب خبر داد و اعلام کرد: داوطلبان تا شنبه، ۲۰ مردادماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته‌های مورد علاقه در کنکور سراسری سال ۹۷ اقدام کنند.
آنچه ‌باید از رشته شیلات بدانید
پایگاه خبری راد: این روزها تب اعلام نتیجه کنکور و انتخاب رشته در بین دانش‌آموزان و البته خانواده‌ها بالا گرفته است. خبرگزاری ایسنا خلیج‌فارس در نظر دارد تا با گفت‌وگو با کارشناسان رشته‌های مختلف در این فرصت اندک به معرفی رشته‌های دانشگاهی اقدام کند تا کمک و راهنمایی به دانش‌آموزان باشد. ‌
شرط پرداخت وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی
پایگاه خبری راد: اطمینان دولت به مردم برای مقابله با سودجویان و دلالان بازار، پرداخت مشروط وام اشتغال به دارندگان چک برگشتی، اشتغال به کار ۳۰ هزار کارورز در سال گذشته، تشکیل بورس ارز برای تبادلات مردم، اعلام نرخ سود وام اشتغال، اعزام نیروی کار ایرانی به آلمان مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون بود.
متقاضیان اعزام به آلمان آموزش مهارتی می‌بینند
پایگاه خبری راد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ایران و دانشگاه علوم کاربردی آلمان، در زمینه آموزش نیروی کار مورد نیاز آلمان و برگزاری دوره‌های آموزش زبان آلمانی برای متقاضیان اعزام به این کشور به توافق رسیدند.
اختصاص 328 سهمیه استخدامی به اردبیل
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تاکنون 328 نفر سهمیه استخدامی در دستگاه‌های دولتی به استان اردبیل ابلاغ شده تا این تعداد نیرو در 6 دستگاه اجرایی استخدام شوند.
سازمان محیط زیست فرصت محدود جذب نیرو را نسوزاند
پایگاه خبری راد: با توجه به اعتراض جمعی از فارغ‌التحصیلان بیکار رشته محیط زیست به روند جذب نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست، معاون پیشین سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نباید فرصت محدود جذب نیرو را بسوزانند، اظهار کرد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان حفاظت محیط زیست باید دلایل جذب نیرو از رشته‌های غیرمرتبط با محیط زیست را تشریح کنند.
اعلام شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که شرط سنی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای دارندگان مدرک کارشناسی ۳۵ سال و برای ارشد و دکتری ۴۰ و ۴۵ سال خواهد بود و در واقع با توجه به دوره رکود در استخدام‌ها، یک بازه سنی ۵ ساله ارفاق، اعمال شده است.
امکان تحصیل تعاونی‌ها در سه رشته دانشگاهی فراهم شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون از ایجاد مرکز تخصصی آموزشهای مجازی در بخش تعاون و امکان ادامه تحصیل اعضای تعاونی‌ها در سه کد رشته دانشگاهی خبر داد و گفت: برای موفقیت تعاونی‌ها باید به سمت خوشه‌سازی کسب وکارهای تعاونی برویم.
امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد 97
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 261 هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز، چهارشنبه ۲۲ آذر ماه فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از عصر امروز
پایگاه خبری راد: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون دکتری ۹۷ از عصر امروز خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا هفتم آذر ماه ادامه دارد.