22:51 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان راهداری

شرایط واردات کامیون اعلام شد
نماد برتر- شرایط واردات کامیون‌های حداکثر سه سال کارکرده براساس مصوبه هیات وزیران به گمرک برای اجرا ابلاغ شده است.
راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد
نماد برتر-مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برداشته شدن محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد کامیونداران ایرانی در مسیر کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و ایتالیا خبر داد.
"های وب" در مناقصه ۷ ساله ثبت تخلفات جاده ای اعلام حضور کرد
نماد برتر- شرکت داده گستر عصر نوین از حضور در مناقصه ۷ ساله سازمان راهداری برای بهره برداری از ۲۰۰۰ سامانه ثابت هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با برآورد تامین مالی ۲.۵ هزار میلیاردی خبر داد.
در تعطیلی یک هفته‌ای تهران، سفر نروید!
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که سفرهای مردم تاثیر مستقیمی بر افزایش شیوع ویروس کرونا دارد اما کسی گوش شنوا ندارد و مردم در هر تعطیلاتی به سفر می‌روند.
افتتاح کنارگذر جنوبی تهران تا پایان امسال/ تا پایان اربعین پروازی به عتبات نداریم
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که از وضعیت راه‌های استان تهران به شدت شاکی بودم، گفت: تا پایان امسال کنارگذر جنوبی تهران به طول ۱۵۷ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح کنارگذر جنوبی تهران تا پایان امسال/ تا پایان اربعین پروازی به عتبات نداریم
وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که از وضعیت راه‌های استان تهران به شدت شاکی بودم، گفت: تا پایان امسال کنارگذر جنوبی تهران به طول ۱۵۷ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.
کامیون‌داران در بن‌بستی به نام نوسازی!
نماد برتر- کامیون‌داران برای نوسازی خودروهای خود دغدغه‌ها و مصائبی دارند که هر چند از سوی مسئولان به حق دانسته شده، اما آن‌ها با جیب خالی نمی‌توانند کامیون‌های فرسوده خودشان را نوسازی کنند و مشخص نیست صدای این گلایه‌ها را باید چه کسی بشنود و برای حل آن چاره اندیشی کند.
پرداخت ۷۰ درصد وام کرونایی رانندگان بین‌شهری+جزییات
نماد برتر- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پرداخت حدود ۷۰ درصد تسهیلات کرونایی به رانندگان بین‌شهری خبر داد و گفت: گرچه قدری طولانی شد اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند آن را دریافت کنند.
آغاز عملیاتی طرح نوسازی کامیون های فرسوده
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری (کامیون) خبر داد و گفت: برای کامیون‌دارانی که بر اساس سن وسیله نقلیه‌شان در اولویت قرار دارند، پیامک ارسال کردیم و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به شرکت‌هایی که امسال با آن‌ها قرارداد امضاء کرده‌ایم، در طرح نوسازی ناوگان ثبت نام کنند.
ترخیص ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک با ارز دولتی
نماد برتر- مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ با تفویض اختیاری که رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی داده است، وزیر راه دستور داد که همه لاستیک‌هایی که تا اول اردیبهشت‌ماه امسال وارد شدند و در گمرکات وجود دارند مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی شده و ترخیص شوند که با این وضعیت امیدواریم قیمت لاستیک در داخل تا حد زیادی کنترل شود.
فاصله ۲ میلیاردی / اجرایی نشدن طرح نوسازی ناوگان فرسوده
نماد برتر- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون‌داران کشور با اشاره به واقعی نبودن قیمت تعیین شده برای کامیون‌های وارداتی و تولید داخل، گفت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکنون اجرایی نشده و اگر مشکلات و موانع آن حل نشود امیدی برای نوسازی ناوگان وجود ندارد چرا که کامیون‌داران نمی‌توانند از پس اقساط چند ده میلیون تومانی آن برآیند.
خبرهای خوش برای کامیون داران در مرز افغانستان
نماد برتر- مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مذاکره و توافق با مسئولان کشور افغانستان برای تسهیل تردد ناوگان جاده ای و تبادلات تجاری و ترانزیتی بین دو کشور ایران و افغانستان خبر داد.
تاثیر مستقیم سفرها بر افزایش آمارهای کرونا/سفر نروید!
نماد برتر- رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بر اساس آمارهای رسمی موجود رابطه مستقیم و معناداری بین سفرهای بین‌شهری و بین استانی مردم با میزان شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد و از همین رو از مردم می‌خواهیم که در ایام تعطیلات پیش‌رو به مسافرت نروند.
هجوم مسافران در تعطیلات پیش‌رو رکورد می‌زند؟
نماد برتر- بر اساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می شود حدود دو میلیون وسیله نقلیه مختلف در تعطیلات پایانی هفته جاری که با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی همزمان شده است، در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند که نسبت به هفته گذشته و تعطیلات ماه گذشته بیشتر خواهد بود.
توسعه خدمات هوشمند بار با فعالیت ۲۰ استارتاپ
نماد برتر- مسوول هوشمندسازی ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از حضور ۲۰ استارتاپ در حوزه حمل‌ونقل بار کشور خبر داد.