14:49 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان

خودروسازی که ۱ ماهه ۴۰ میلیون تومان گران می‌کند!
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان‌موتور در حالی در یک ماه اخیر قیمت برخی محصولات خود را تا ۴۰ میلیون تومان گران کرده که هیچ تغییری در متغیرهای اصلی اقتصادی از جمله نرخ ارز رخ نداده است. این موضوع از سازمان‌های نظارتی در دست پیگیری است.
پرونده مدیران‌خودرو به تعزیرات ارجاع می‌شود
پایگاه خبری راد: به دنبال گزارش‌های منتشر شده در مورد گران‌فروشی برخی خودروسازان، رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از آماده‌سازی پرونده یکی از این شرکت‌های خودروسازی برای ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.
انفعال در برابر خودروسازان تا کی ادامه دارد!؟
پایگاه خبری راد: سریال گرانی خودرو و گران‌فروشی خودروسازان در حالی ادامه دارد که پیگیری‌ها در این زمینه از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان همچنان بی نتیجه مانده و به پاسخی نمی‌رسد.
کسانی که گران می‌فروشند باید ثابت کنند که گران می‌خرند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود تا اطمینان میان مردم بازگردد.
خودروساز گران‌فروشی می‌کند؛ سازمان حمایت هم پاسخگو نیست
پایگاه خبری راد: با وجود پیگیری‌های مکرر در زمینه افزایش بی‌رویه قیمت‌ خودرو و گران‌فروشی برخی شرکت‌های خودرویی؛ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این زمینه پاسخگو نیست. این وضعیت تشدید گران‌فروشی خودروسازان را به دنبال داشته است.
بازار شکر به زودی متعادل می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان علت نابسامانی‌های اخیر در بازار شکر را بارندگی شدید و سیل در خوزستان و همچنین محدودیت واردات در سال گذشته اعلام کرد و گفت که با توزیع شکر در قالب طرح تنظیم بازار و ضیافت ماه رمضان و تحقق واردات شکر، در هفته آینده بازار این محصول به تعادل می‌رسد.
۶ ماه پیش از گرانی گوشت به دستگاه‌های متولی هشدار دادیم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که شش ماه پیش از گرانی در خصوص تغییر قیمت اقلامی همچون گوشت، پیاز و شکر به صورت مکتوب به دستگاه‌های متولی هشدار داده شد.
بدهی‌ ۵۰۰ میلیاردی دولت به قطارهای حومه‌ای و تکلیفی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء آخرین وضعیت بدهی دولت در ارتباط با زیان قطارهای حومه‌ای و تکلیفی را تشریح کرد.
قیمت مصوب مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ نه بیشتر
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه ورود و خروج مرغ از کشتارگاه و مرغداری بدون فاکتور ممنوع است، گفت: نهاده‌های دامی با ارز ۴۵۰۰ تومانی وجود ندارد، پس چرا وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی این اتهامات نیست؟ اگر در این کشور ارز غیر از ۴,۲۰۰ تومان برای نهاده‌ها داده شده، به ما اعلام کند.
بی‌اعتنایی اتاق اصناف به مصوبه ستاد تنظیم بازار
پایگاه خبری راد: در شرایطی که ستاد تنظیم بازار، حداکثر قیمت گوشت مرغ را کیلویی ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان تعیین کرده، رئیس اتاق اصناف اعلام کرده که این نرخ برای مرغ تنظیم بازاری شرکت پشتیبانی امور دام است، نه برای مردم!
ارسال پرونده خودروسازی بهمن به تعزیرات/ فرصت ۳ روزه به کرمان‌موتور و کارمانیا
پایگاه خبری راد: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال پرونده خودروسازی‌های بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند.
نظارت بر توزیع گوشت قرمز و بازار شب عید تشدید می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره نظارت بر بازار شب عید گفت: از چند روز گذشته، نظارت و کنترل توسط تعزیرات و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشدید شده است و ضمن برگزاری گشتهای مشترک، در جاهایی که نیاز بوده دادستانی‌ها هم ورود کردند.
برچسب گرانی بر چای زده شد
پایگاه خبری راد: این بار گرانی به نام چای زده شده و این در حالی است که عرضه چای بسته‌بندی در بازار کاهش یافته است.
 تسهیلات ١۵ هزار میلیاردی به دو خودروساز اصلی کشور اعطا شده است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش قیمت خودرو در شرکت‌های تولیدکننده با هدف افزایش تولید در جهت تعادل عرضه و تقاضا، کاهش قیمت در بازار، کمک به مصرف‌کنندگان خودرو و اشتغال در صنعت خودروسازی در نظر گرفته شده است. البته برای بهبود وضعیت تولید در دو خودروسازی اصلی کشور، ۱۵ هزار میلیارد تومان به عنوان سرمایه در گردشگر به آنان پرداخت می‌شود.