11:01 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زیر ساخت ها

دورکاری جدید در کار نیست
نماد برتر- با وجود درخواست هایی که در رابطه با اعمال دورکاری برای کارکنان در شرایط موجود کرونا مطرح است، همچنان دولت بر بخش نامه قبلی خود در رابطه با شرایط مشروط تاکید دارد و در این رابطه منعی قائل نیست.
برخورد قانونی با مدیران شرکت های متخلف در اجراری بازارگردانی سهام
نماد برتر-معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به لزوم معرفی بازارگردان در مهلت مقرر از برخورد قانونی با مدیران متخلف خبر داد.
بندرلنگه قلب ترانزیت خودروی ایران/ترانزیت ۲۰ هزار خودرو در نیمه نخست شهریور
نماد برتر- مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تخلیه و بارگیری حجمی افزون بر ۲۰ هزار دستگاه خودرو طی نیمه نخست شهریورماه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه خبر داد و گفت: این بندر به عنوان قلب تپنده ترانزیت خودروی ایران و چهار راه ترانزیت خودرو به کشورهای آسیای میانه مورد توجه است.
بازار مسیر خود را پیدا می کند
نماد برتر- بازار سرمایه طی ۴ ماه نخست سال به واسطه ورود منابع نقدی افرادی که تا به حال بورس را تجربه نکرده بودند شاهد رشد فزاینده بود. این حجم جریان نقدی ورودی که به طور میانگین در ماه های تیر و مرداد به روزی هزار میلیارد تومان رسید، باعث شد طرف تقاضا نسبت به طرف عرضه در بازار سرمایه متورم شود. بنابراین رشدی که در ماه های گذشته تجربه شد، آفت بازار سرمایه محسوب می شود و اتفاقا شرایط بازار در حال حاضر غیرمنطقی و نگران کننده نیست.
تعداد روستاهای گازدار کردستان از مرز ۱۳۳۰ مورد گذشت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از رشد ۱۰۰درصدی تعداد روستاهای گازدار نسبت به سال ۱۳۹۲ گزارشی ارائه داد و اظهار کرد: تا پایان هفته دولت امسال تعداد روستاهای گازدار بدون احتساب کوخ های گازدار شده به بیش از یک هزار و ۳۳۰روستا ارتقاء یافته است.
کشف محموله بزرگ هروئین جاسازی شده در کامیون
نماد برتر- طبق اعلام مسئولان گمرک ایران بیش از 324 کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه ای در پروفیل شخم زن تراکتور در کامیونی به مقصد قزاقستان جاسازی شده بود توسط پرسنل گمرک آستارا کشف شد.
وقتی باید معادل قیمت خانه مالیات پرداخت!
نماد برتر- عضو کمسیون عمران مجلس معتقد است: با تصویب قانون مالیات بر خانه های خالی بسیار سختگیرانه تر در قبال خانه های خالی برخورد و این واحد های خالی از سوی صاحبان آنها به بازار فروش و اجاره عرضه خواهد شد؛ قطعا در صورت عرضه شاهد متعادل شدن و ترکیدن حباب اجاره خانه ها و قیمت ها خواهیم بود.
 مبین وان شرکتی پیشتاز در حال توسعه حوزه دیجیتال
نماد برتر- مبین وان با توجه به نوع کسب و کار و برنامه های توسعه ای متنوعی که دارد همواره در مسیر رشد در تمام حوزه های کسب و کاری خود روبرو است و به طور مداوم در حال توسعه و رشد فعالیت های مجموعه خود است.
خللی در همکاری‌های علمی ایران و روسیه ایجاد نمی‌‎شود
نماد برتر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرایط حاکم در دنیا نمی‌تواند در تعاملات و همکاری‌های دو جانبه ایران و روسیه به خصوص تعاملات علمی خللی ایجاد کند و گسترش همکاری‌ها با فعالیت و همکاری محققان، اساتید و مسوولان ۲ کشور محقق خواهد شد.
چابهار نقش ویژه‌ای در دیپلماسی اقتصادی منطقه بازی می‌کند
پایگاه خبری راد: رییس منطقه آزاد چابهار گفت: تغییر در آرایش اقتصادی منطقه و فعالیت‌های صنعتی چابهار فصل جدیدی در نقش منطقه‌ای و بین‌المللی گشوده است.
 اهمیت و ضرورت داشتن اینترنت ملی
پایگاه خبری راد: تهدیدات فرا روی ما به گونه‌ای است که دشمنان سعی می‌کنند افکار عمومی جامعه را به سمتی سوق دهند تا به دولت‌ها فشار آید.
نرخ جدید پارکینگ ها در مرز اعلام شد
پایگاه خبری راد: نرخ خدمات پایانه برکت و پارکینگ اربعین در مرز مهران برای زائران مشخص شد.
برگزاری دادگاه مفسدان اقتصادی نقش مُسکن موقت را بازی می‌کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تا وقتی زیرساخت های اقتصادی کشور را تصحیح نکنیم، حتی علنی برگزار شدن دادگاه‌ مفسدان اقتصادی در بین مردم به عنوان یک نمایش دیده می شود.
توسعه صادرات و ترانزیت از طریق بنادر شمالی اولویت سازمان بنادر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی گفت: توسعه صادرات و ترانزیت از طریق بنادر شمالی اولویت سازمان بنادر و کشتیرانی است.
پنج بسته حمایتی از مردم و تولید به زودی اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تأکید رئیس جمهوری و با توجه به نوسانات ارزی، دولت پنج بسته حمایتی از مردم را تدوین کرده که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.