12:51 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زوجین

بانک مسکن برای خانه‌دار شدن مشتریان چه نوع تسهیلاتی می‌دهد؟
روابط عمومی بانک مسکن استان یزد خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این بانک در استان یزد را معرفی کرد.
وام مسکن همچنان کم‌تقاضا ماند
پایگاه خبری راد: رشد قیمت‌های مسکن از سال گذشته سبب شده رکود در این بازار ادامه‌دار شود و نتیجه این رکود در قیمت اوراق تسهیلات مسکن هم قابل مشاهده است، چراکه در این مدت تقاضا برای خرید این اوراق نیز کاهش یافته است.
هزینه وام مسکن چقدر می‌شود؟
پایگاه خبری راد: قیمت هر برگ از تسهیلات مسکن در حال حاضر حدود 50 هزار تومان معامله می‌شود، با این حساب زوج‌ها با توجه به این‌که در کجای ایران زندگی می‌کنند و چقدر وام مسکن به آن‌ها تعلق می‌گیرد، از 6 میلیون تا 10 میلیون باید هزینه وام کنند. علاوه بر این در صورت اخذ وام جعاله باید 2 میلیون تومان نیز بابت هزینه این وام بپردازند.
هزینه درمان ناباروری در ایران؛ یک دهم اروپا و آمریکا
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه ابن‌سینا گفت: زمانی که اقلام مصرفی ما در داخل کشور وجود داشت می‌توانستیم بهترین برندها و مارک‌های تجاری را انتخاب کنیم اما امروز به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها گاهی اوقات می‌بینید که در مورد کالاهای مصرفی مورد نیاز مراکز درمان ناباروری، کالاهایی با کیفیت نازل‌تر در دسترس هستند.
درگیری مسلحانه در جنت‌آباد به دلیل درخواست طلاق
پایگاه خبری راد: رئیس کلانتری جنت آباد پایتخت از درگیری مسلحانه درپی درخواست طلاق خبرداد.
آخرین نرخ خرید وام مسکن
پایگاه خبری راد: قمیت اوراق تسهیلات مسکن در این هفته نسبت به هفته‌های گذشته چندان فرقی نکرده است؛ به طوری که هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود ۵۰ هزار تومان معامله شد.
سقوط قدرت وام مسکن
پایگاه خبری راد: قدرت خرید وام اوراق مسکن به سطح سال ۹۲ سقوط کرد. این تسهیلات در تهران با «قیمت میانگین» کفاف ۵ مترمربع را می‌دهد.
آیا خریداران مسکن حباب می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: گزارشات میدانی از بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که خریداران حرفه‌ای بازار را ترک کرده‌اند و معاملات نسبت به فروردین ماه سال گذشته ۵۱ درصد کاهش یافته است؛ قیمتها نیز نسبت به آذرماه ۱۳۹۴ معادل ۱۸۳ درصد رشد کرده و ۲۳ درصد بالاتر از رشد طلا و ارز قرار دارد.
هزینه وام مسکن ۱۲ میلیون شد
پایگاه خبری راد: قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود ۵۰ هزار تومان است؛ به طوری که هزینه وام مسکن به علاوه هزینه وام جعاله برای زوج های تهرانی ۱۲ میلیون تومان می‌شود.
شرایط دریافت وام ۳۰ میلیونی ازدواج اعلام شد
پایگاه خبری راد: زوج‌هایی که از فروردین ۱۳۹۶ عقد کرده اما تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند می‌توانند برای وام ۳۰ میلیونی به ازای هر نفر در سال جاری اقدام کنند.
۱۳ میلیون هزینه وام مسکن زوج‌های تهرانی
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در این روزها حدود ۵۴ هزار تومان است که زوج‌های تهرانی برای گرفتن وام مسکن ۱۰۰ میلیونی و وام جعاله ۲۰ میلیون تومانی، در مجموع باید ۲۴۰ برگ اوراق بخرند و حدود ۱۲ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان هزینه کنند.
هزینه وام مسکن روی خط ثابت
پایگاه خبری راد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن در هفته اخیر نوسان چندانی نداشته و این اوراق به‌طور متوسط ۵۴ هزار تومان معامله می‌شود. زوج ها با توجه به این‌که در کدام شهر یا روستا ساکن هستند و باید برای گرفتن وام مسکن از طریق اوراق تسه بانک مسکن، ۶.۵ تا ۸.۵ میلیون تومان صرف خرید اوراق کنند که هزینه وام جعاله نیز می‌تواند به این مبلغ اضافه شود.
افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن
پایگاه خبری راد: افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن با قابلیت تبدیل به فروش اقساطی در بانک‌های تجاری و بانک مسکن توسط شورای پول و اعتبار تصویب شد.
وام ازدواج در سال ۹۸ برای هر یک از زوجین ۳۰ میلیون تومان شد
پایگاه خبری راد: مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد وام ازدواج در سال ۹۸ برای هر یک از زوجین ۳۰ میلیون تومان باشد.
هزینه وام مسکن از ۹ تا ۱۳ میلیون
پایگاه خبری راد: قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در این روزها حدود ۵۴ هزار تومان است که با این حساب، هزینه وام مسکن همراه با جعاله برای زوج‌ها با توجه به اینکه در کجای ایران ساکن هستند از ۹ تا ۱۳ میلیون تومان متغیر می‌شود.