10:15 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زلزله کرمان

تکمیل ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد تخریب‌شده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس بنیاد مسکن گفت: از ۴۳ هزار واحد تخریب شده در زلزله سال گذشته استان کرمانشاه عملیات احداث ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد شهری و روستایی به اتمام رسیده است.
365 روز بعد از فاجعه و احوال بهداشت و درمان کرمانشاهیان
پایگاه خبری راد: ۳۶۵ روز پیش بود؛ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۶ و زلزله‌ای ۷٫۳ ریشتری که کرمانشاه را لرزاند و ایران را عزادار کرد...
احداث ۲۵۰۰ مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه
پایگاه خبری راد: رییس کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) با بیان این که در زلزله بم مسکن ۱۲۰۰ نفر تحت پوشش آسیب دید و این تعداد ظرف مدت دو سال بازسازی شده است، گفت: این‌ در حالی است که تنها ظرف مدت یک سال ۲۵۰۰ مسکن مددجویان این کمیته‌ در زلزله کرمانشاه افتتاح شده است.
انتقاد وزارت بهداشت از افزایش قیمت شیر و لبنیات
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت ضمن واکنش به آنچه که "افزایش قیمت شدید شیر و لبنیات در چند ماه اخیر" خواند و همچنین با اشاره به تبعات منفی آن بر سلامت، از دستگاه‌های نظارتی خواست با متخلفین این افزایش قیمت برخورد جدی داشته باشند.
"شهریار" و ۲ منطقه تهران تحت تاثیر فرونشست زمین
پایگاه خبری راد: معاون فنی سازمان نقشه‌برداری بیشترین فرونشست در استان تهران را مربوط به جنوب و جنوب غرب تهران دانست و گفت: منطقه ۱۸ و ۱۹ تهران نیز تحت تاثیر این پدیده قرار دارد.
کمک صلیب سرخ به زلزله‌زدگان تحویل هلال احمر می‌شود/انبارهای دارویی هلال شارژ شده‌اند
پایگاه خبری راد: دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون مبلغ قابل توجهی توسط جمعیت‌های مختلف به فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر برای اجرای برنامه عملیات مشترک برای حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه تامین شده است.
نوسازی 1 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی طی 10 سال گذشته
پایگاه خبری راد: ‌معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از سال 88 تاکنون 1 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور نوسازی شد.
تشکیل اورژانس بانوان بزودی/ ورود 700 آمبولانس به ناوگان اورژانس
پایگاه خبری راد: سرپرست سازمان اورژانس کشور از ورود 700 دستگاه آمبولانس به ناوگان زمینی اورژانس طی یک ماه آینده خبر داد.
آیین‌نامه جدید ساخت و ساز اماکن ویژه بزودی ابلاغ می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ضعف موجود در آیین نامه ساخت و ساز اماکن ویژه و عمومی کشور، ظرف دو ماه آینده آیین نامه جدید را ابلاغ خواهیم کرد.
اگر زلزله کرمانشاه در تهران رخ می‌داد، هزار هزار میلیارد خسارت وارد می‌شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «زلزله کرمانشاه پنج میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است»، گفت که اگر این زلزله در شهر تهران اتفاق می‌افتاد هزار هزار میلیارد تومان خسارت به کشور تحمیل می‌شد.
بهترین راهکار عبور از بحران زلزله انتخاب می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: مسابقه‌ای با رویکرد ارائه راهکارهای معمارانه برای شرایط واقعی پس از بحران نظیر زلزله در شهرهای بزرگ مانند تهران را به فراخوان گذاشته‌ایم.
سازمان مهندسی شترمرغ نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس سازمان مهندسی ساختمان گفت:‌ سازمان نظام مهندسی یا خصوصی است یا دولتی. شترمرغ که نمی‌شود.
حال و روز واحدهای صنعتی کرمانشاه پس از زلزله
پایگاه خبری راد: مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی استان کرمانشاه که پیش از وقوع زلزله فعال بودند را تشریح کرد.
اطلاع مردم از ارز تخصیص یافته هزینه نظارتی را کاهش می‌دهد
پایگاه خبری راد: معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: راه مبارزه اصلی با فساد، شفافیت است و هر چه شفافیت بیشتر شود جلوی فساد گرفته خواهد شد و اعلام اطلاع مردم از ارز تخصیص یافته، شفافیت است و شفافیت نیز هزینه‌های نظارتی را کاهش می‌دهد.
تدوین ضوابط سازه‌های بدون وقفه برای بیمارستان‌ها/هشدارنسبت به کاهش مصالح بنایی با افزایش قیمتها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تجربیات کشور از زلزله کرمانشاه و خسارات وارد شده به سازه‌های مسکونی، گفت: در این زلزله مشاهده کردیم بیمارستان‌ها کارایی لازم را نداشتند، از این رو ضوابط ساختمان‌های بدون وقفه را در دستور کار داریم که براساس آن تاب‌آوری این سازه‌ها را افزایش دهیم.