02:46 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زرآبادی

حمایت از کالای ایرانی در گرو مهار قاچاق، رانت و فساد اداری است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حمایت از کالای ایرانی زمانی اتفاق می‌افتد که تولیدکننده حمایت شود تا کالایی باکیفیت، رقابت‌پذیر و با هزینه تمام شده پایین تولید کند، در این صورت اشتغال و صادرات هم رونق خواهد گرفت البته به شرط آنکه قاچاق، رانت و فساد اداری نیز به درستی مهار شود.
سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و کشاورزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده خود سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.
بررسی تبصره‌های لایحه بودجه ۹۶ در کارگروه‌های پنج‌گانه کمیسیون صنایع و معادن مجلس
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی تبصره‌ها و پیشنهادات بودجه‌ای فردای کارگروه‌های پنج‌گانه کمیسیون متبوعش خبر داد.
ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ تکمیل شد
پایگاه خبری راد: اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ انتخاب شدند.
انتخاب اعضای ناظر در شورای عالی معادن استانی در مجلس شورای اسلامی
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران استانی خود در شورای عالی معادن را انتخاب کردند.
از مشارکت ایران در ساخت ماهواره تا سوال نمایندگان از وزیر ICT
پایگاه خبری راد: طرح سوال از وزیر ارتباطات درباره قراردادهای این وزارتخانه، نهایی شدن مصوبه هیئت دولت در خصوص دولت الکترونیک، مشارکت سازمان فضایی ایران با اپسکو در ماهواره‌های کوچک، شرکت ایران در همایش بین‌المللی مقابله با جرائم رایانه‌ای و بهبود شرایط بازی‌های آنلاین در کشور برخی از مهمترین اخبار این هفته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.
طرح سوال یک نماینده از آذری جهرمی درباره قراردادهای وزارت ارتباطات
پایگاه خبری راد: نماینده مردم قزوین در مجلس از طرح سوال خود و یکی از نمایندگان از وزیر ارتباطات درباره برخی قراردادهای این وزارتخانه خبر داد و گفت که هیات رییسه مجلس این سوالات برای بررسی به کمیسیون صنایع ارجاع کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد