20:01 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روغن موتور

تعویض روغن و فیلتر اتوبوس یک میلیون تومان آب می‌خورد!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی‌رغم رشد هزینه‌ها و صدور مجوز افزایش تعرفه‌ها، هنوز نرخ‌ها را افزایش نداده‌ایم.
گرانی به روغن موتور رسید
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران گفت: کارخانجات تولید روغن موتور به صورت یکپارچه قیمت محصولات خود را تا ۷۰ درصد افزایش داده‌اند.
شرایط خوب تاپیکو در بازار سرمایه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول از افزایش ۵۰ درصدی فروش و سه برابری سود این هلدینگ در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.
محصولات نانویی که غریبه بازارهای داخلی هستند/تولید ۵۸۵ محصول از سوی ۲۱۲ شرکت فناور
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ۲۱۲ شرکت فناور و دانش‌بنیان در حوزه فناوری نانو تشکیل شده است که بسیاری از آنها محصولاتی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند که به گفته فعالان این عرصه به دلیل آشنا نبودن جامعه با این محصولات دانش‌بنیان، در بازارهای داخلی با اقبال مواجه نشدند، ولی بسیاری از آنها به بازارهای جهانی عرضه شدند.
قیمت روغن موتور از شهریور به بعد افزایش نیافته است
پایگاه خبری راد: در حالیکه هر ساله در ماه‌های پایانی، افزایش قیمت روغن موتور در بازار رخ می‌داد، به گفته رییس اتحادیه روغن و لاستیک، امسال افزایش قیمت در روزهای پایانی به ثبت نرسیده و این در حالی است که در سال جاری نوسان قیمتی در این بازار در اواسط سال رخ داد.
غلبه بر مشکلات روغن موتورهای دیزلی و بنزینی در یک چالش نوآورانه
پایگاه خبری راد: بیست و یکمین چالش نوآوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو با عنوان "بهبود عملکرد روغن موتورهای دیزلی و بنزینی با استفاده از نانو افزودنی‌ها" برگزار می‌شود.
انتقاد دبیر کارگروه کاهش آلودگی هوا از نوع برخورد با طرح اخذ عوارض از تونل‌ها
پایگاه خبری راد: دبیرکارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کشور با اشاره به اینکه در زمینه اعمال قانون معاینه فنی مشکل جدی داریم، گفت: موضوع عوارض تونل را در محیط‌های دانشگاهی بررسی کنیم چرا باید این موضوع ابتدا سیاسی سپس پاک شود؟
تورم کالاهای صادراتی ۱۱۸ درصد شد
پایگاه خبری راد: شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به ‌آبان ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن ۱۱۸.۵ درصد افزایش داشته است.
تورم 100 درصدی کالاهای صادراتی ایران !
پایگاه خبری راد: شاخص بهای کالاهای صادراتی ایران در ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه پیش از آن ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
از بازار خودرو چه خبر؟!
پایگاه خبری راد: این روزها بازار لوازم یدکی و قطعات به پیروی از بازار خودرو آشفته شده به طوری که شاهد افزایش روزانه و در برخی موارد رشد ساعتی قیمت کالاها در این بازار هستیم.
وضعیت تولید صنایع اعلام شد
پایگاه خبری راد: وضعیت تولید ۳۱ گروه کالایی منتخب صنعتی تا پایان نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶، اعلام شد.
تولید ۱۸ کالای منتخب صنعتی کاهش یافت
پایگاه خبری راد: تا پایان مردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از بین ۳۱ کالای منتخب صنعتی، ۱۸ کالا با کاهش تولید روبرو شدند.
اعتماد به شرکت ها یا خرید از فروشگاه های متفرقه!
پایگاه خبری راد: چنانچه شما یکی از هزار ایرانی هستید که برند خودروی شما رنو نام دارد، مطمئنا برای خرید روغن موتور خودروی خود با تفاوت های قیمتی بی شماری رو به رو شده اید.
کاهش تولید نیمی از کالاهای صنعتی + اسامی
پایگاه خبری راد: تا پایان چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، از بین ۳۱ گروه کالای منتخب اساسی ۱۷ گروه با کاهش تولید روبرو شده‌اند که در این میان کمباین، سموم کشاورزی و برخی لوازم خانگی بیشترین کاهش تولید را تجربه کرده‌اند.
مقایسه فنی مسافری از چین با کراس اوور کوچک فرانسوی
پایگاه خبری راد: هدف غایی این مطلب تنها مقایسه این دو خودرو نیست بلکه قصد داریم به این بهانه واقعیاتی را درخصوص خودروهای مونتاژ یا تولید داخل کشور منعکس کنیم.