15:47 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روغن جامد

برنامه‌هایی برای برخورد با گران فروشی داریم
نماد برتر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اعلام کرد که راهکارهای مناسبی برای کاهش و جلوگیری از گران فروشی در نظر داریم تا هیچ حقی اجحاف نشود.
چرا روغن جامد كمیاب شده است؟
نماد برتر- حدود چند هفته است که روغن جامد در بازار کمیاب شده است و براساس مشاهدات میدانی، خرده فروشی های سطح شهر تهران یا اکثرشان روغن جامد ندارند یا اینکه آن را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.
دخانیات گران‌ترین محصول مهر ماه
پایگاه خبری راد: مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش‌های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته‌اند که سهم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها ۱۶.۸ بوده است. همچنین دخانیات با ۴۶.۶ درصد بیشترین تورم را در بین اقلام مختلف مصرفی داشته است.
قیمت کالاهای اساسی در بازار ماه رمضان
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و بازار این محصولات با رفت و آمد بیشتری روبرو می‌شود و این در حالی است که قیمت برخی از این محصولات به ویژه محصولات پروتئینی با وجود فراوانی در عرضه با افزایش روبرو شده است.
نمک "نان ایرانی" ۳برابر حد مجاز / رودربایستی‌ها را کنار بگذاریم
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توجه بر سلامت نان، گفت: در برخی موارد شاهد استفاده از جوهر قند با همین عنوان یا با عنوان مخمر در نان هستیم که بخشی از بیماری‌های گوارشی مردم به همین دلیل است.
افزایش تولید روغن برای ماه محرم/ مخالفت با افزایش قیمت
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین روغن در ماه محرم وجود ندارد .
دروغی بزرگ به نام «روغن جامد سالم»/این تبلیغ مردم را گمراه می کند
پایگاه خبری راد: سال ها تلاش کردیم تا فرهنگ استفاده از روغن های مایع را به جای مصرف روغن جامد ناسالم نهادینه کنیم، حالا یک شرکت با تبلیغات نادرست، قصد گمراه کردن مردم را دارد.
صفحه قبل | صفحه بعد