09:57 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روسیه و آمریکا

چرا عربستان به اسلحه نفتی متوسل نخواهد شد؟
پایگاه خبری راد: عربستان سعودی بعید است در بحران دیپلماتیکی که بر سر ناپدید شدن یک خبرنگار سعودی برجسته پس از مراجعه به کنسولگری این کشور در استانبول ایجاد شده است، از اسلحه نفتی خود استفاده کند.
بورس روسیه در بالاترین سطح تاریخ خود ایستاد
پایگاه خبری راد: با وجود فشار تحریم‌های آمریکا بر شرکت‌های بزرگ روسیه، شاخص بورس این کشور در بالاترین سطح تاریخ خود قرار گرفت.
مذاکرات فشرده اوپک و غیراوپک در آستانه نشست الجزایر
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به زمان نشست حساس در الجزایر، اوپک و متحدانش همچنان در تلاش برای رسیدن به تفاهم درباره نحوه توزیع افزایش تولید در میان کشورهای دارای ظرفیت تولید شناور بدون برانگیختن نارضایتی کشورهایی هستند که نمی‌توانند تولید بیشتری داشته باشند.
تحریم‌های آمریکا بر اقتصاد روسیه تاثیر چندانی ندارد
پایگاه خبری راد: موسسه رتبه بندی "مودی" اعلام کرد: تحریم‌های جدید آمریکا بر اقتصاد روسیه و توانایی این کشور برای تامین بودجه مورد نیازش خیلی موثر نخواهد بود.
احتمال «شنود» درمورد توپ اهدایی پوتین به ترامپ قوت گرفت
پایگاه خبری راد: گفته می شود توپ فوتبالی که ولادیمیر پوتین به دونالد ترامپ در جریان دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا در فنلاند اهدا کرد، احتمالا حاوی یک تراشه فرستنده برای شنود گوشی‌های هوشمند در کاخ سفید بوده است.
روسیه در حال کاهش وابستگی اقتصادی خود به آمریکا است
پایگاه خبری راد: دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا در شرایطی برگزار می‌شود که روسیه به سرعت در حال کاهش وابستگی خود به نظام مالی و اقتصادی آمریکا است.
فنلاند: اتحادیه اروپا در سیاست جهانی قدرت کافی ندارد
پایگاه خبری راد: رییس‌جمهور فنلاند اظهار کرد، عدم همبستگی و اراده و قطب‌زدگی در سیاست جهانی فرصتی را در اختیار آمریکا و روسیه قرار می‌دهد تا مسائل اروپا را بدون حضور طرف‌های اروپایی به مذاکره بگذارند.
عربستان می‌تواند نفت بیشتری صادر کند؟
پایگاه خبری راد: پادشاه عربستان به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اطمینان داده است که این کشور می‌تواند در صورت لزوم تولید نفتش را افزایش دهد و دو میلیون بشکه در روز ظرفیت شناور دارد که می‌تواند برای جبران کاهش عرضه استفاده کند.
اینستاگرامرها ذره‌ذره وجودشان را می‌فروشند تا لایک شوند
پایگاه خبری راد: یک استاد ارتباطات در نشست نقد و بررسی مستند اینستاگرامر، گفت: من نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد و سرنوشت هویت شبکه‌ای چه چیزی است؟! اینستاگرامرها و کسانی که در این شبکه‌ها عضو می‌شوند، ذره‌ذره وجودشان را می‌فروشند تا لایک شوند و بعد از مدت‌ها کار آن‌ها ارزش اقتصادی نیز پیدا می‌کند.
هند به دنبال کاهش قیمت گاز مایع وارداتی از روسیه و آمریکا
پایگاه خبری راد: رئیس شرکت دولتی انتقال گاز طبیعی هند (GAIL) روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور به دنبال مذاکره دوباره با روسیه و آمریکا برای کاهش قیمت گاز مایع وارداتی از این کشورها است .
صفحه قبل | صفحه بعد