09:18 | يكشنبه 27 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روستاها

رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
همراه اول ٢.۵ برابر ایرانسل پوشش روستایی دارد
نماد برتر- طبق آخرین گزارش رگولاتوری، همراه اول ۴۴٩١٨ روستا را تحت پوشش خدمات شبکه درآورده که ٢.۵ برابر روستاهای تحت پوشش ایرانسل است.
پوشش اینترنت‌ همراه در روستاها چگونه است؟
نماد برتر- از مسوولیت‌های اپراتورهای همراه به‌خصوص در روزهای شیوع کرونا، نیاز ضروری دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزش آنلاین و دسترسی به اینترنت پهن‌باند (3G، 4G و 5G)، به‌خصوص در مناطق غیرشهری و محروم است.
مردم حال و روز خوبی ندارند /نفت برای خود در بوشهر یک استان ایجاد کرده است
نماد برتر- نماینده دشتستان با اشاره به برخی از مشکلات مردم گفت: مردم به شدت تحت فشار هستند و حال و روز خوبی ندارند.
وضعیت ارتباطی دانش‌آموزان چگونه است؟
نماد برتر- با وجود عدم دسترسی تمامی دانش‌آموزان کشور به ارتباطی پایدار و باکیفیت و جا نماندن از تحصیل، امروز ۹۵ درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
بیشترین میزان پوشش جمعیت روستایی و جاده‌ها در اختیار همراه اول
نماد برتر- طبق جدیدترین گزارش دوره‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور اول بیشترین میزان پوشش جمعیت روستایی و میزان پوشش جاده‌ها را در اختیار دارد.
انتقاد از اقدامات موثر در جهش عجیب شاخص/ ۶ نکته مهم در سرمایه گذاری بورس
نماد برتر- معاون اسبق سازمان بورس با انتقاد از اقداماتی که موجب جهش عجیب شاخص از ابتدای سال شد به ۶ نکته در زمان از دست رفتن اصل سرمایه یا سودهای از دست رفته اشاره کرد.
شیرین سازی آب دریا برای جنوبی ها
نماد برتر- شیرین سازی آب دریا طی سال های اخیر یکی از موضوعات اصلی مسوولان آبی بوده تا شاید با رفع شوری دریا کام مردمان استان های کم آب، شیرین و مرهمی بر زخم کهنه دشت‌های بحرانی و بحران کم آبی کشور گذاشته شود.
روستائیان از خطرات زلزله آگاه شوند/نگران ساوه و زرندیه ایم
نماد برتر- مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی بر لزوم آگاه سازی مردم بویژه روستائیان از ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در برابر زلزله تاکید کرد و گفت: بسیاری از ساکنین بافت‌های غیرمقاوم و فاقد استحکام لازم از این موضوع بی‌اطلاع هستند که منازل آنان بر روی گسل زلزله قرار دارد و در صورت وقوع زلزله فاجعه انسانی رخ خواهد داد.
هزینه‌کرد 1500 میلیاردی برای اجرای طرح‌های هادی و ایمن‌سازی روستاها در سال 98
نماد برتر- معاون پارلمانی و عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: در زمینه تهیه و اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها خصوصا در مناطقی که از حادثه سیل 98 آسیب دیدند مجموعا بیش از 1500 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
برق‌رسانی به ۶۲۵ روستای فاقد برق تا پایان دولت دوازدهم
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ روستا برق‌رسانی شده است، از برنامه‌ریزی برای برق‌رسانی به ۶۲۵ روستای فاقد برق تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.
مزایا و مشکلات شرکت بورسی و درخواست عرضه سیمان در بورس کالا
نماد برتر- عضو هیات رئیسه مجلس با اعلام مزایا و مشکلات شرکت بورسی سیمان تهران ، خواهان اصلاح نظام توزیع و عرضه سیمان در بورس کالا شد.
گازرسانی به ۴۰ هزار روستا تا پایان سال۱۴۰۰
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد روستاهای گازرسانی شده به ۴۰ هزار قریه می‌رسد.
تدوین سند توسعه مشاغل خرد، کوچک و خانگی استان های کشور توسط جهاد دانشگاهی
نماد برتر- معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: امید است تا پایان آبانماه کتابچه یا سند توسعه مشاغل خرد و کوچک و خانگی هر استان توسط جهاد دانشگاهی استان ها نهایی و تحویل مدیران کل تعاون استان ها شود و در صورت تایید آنها به ستاد اقتصاد مقاومتی ارسال می شود که ستاد آنرا در قالب کتابچه های ملی تحویل وزارت تعاون می دهد.