05:56 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روز ملی

 چند کارخانه‌دار از ممنوع شدن صادرات برخی کالاها گلایه گردند
پایگاه خبری راد: مدیرکل خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بازارسازی در شرایط فعلی برای کشور ضرورت دارد.
مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان امسال حل می شود
پایگاه خبری راد: معاون حمل ونقل سازمان راهداری کشور گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می شود.
آلودگی هوا تنها متوجه دارندگان وسیله نقلیه نیست
پایگاه خبری راد: وزیر کشور گفت: موضوع حمل و نقل درون شهری و برون شهری یک موضوع میان بخشی است و اگر ایرادی می‌گیریم نباید تنها به دارندگان وسایل حمل و نقل باشد. بلکه ذات این مسئله چند بخشی و بین بخشی است.
 استارت‌آپ‌ها در بیست‌وپنجمین همایش بیمه و توسعه حضور یافتند
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه صنعت بیمه گریزی از نوآوری و فناوری‌های اطلاعاتی ندارد این مساله را در تضاد با منافع فعالان صنعت بیمه ارزیابی نکرد.
سود نداشتن طرح "تحول سلامت" برای بیمه‌های تکمیلی !
پایگاه خبری راد: اجرای طرح تحول نظام سلامت باعث شده که بسیاری از حوزه‌ها که یکی از آنها بیمه های تکمیلی درمان هستند در مجموعه سلامت کشور تحت تاثیر این طرح بزرگ قرار گیرند که البته یک ارزیاب خسارت بیمه معتقد است این طرح برای بیمه‌های تکمیلی هیچ سودآوری نداشتنه است.
کاهش کیفیت نان کشور !
پایگاه خبری راد: صنف نانوایی های قم با چالش‌های اقتصادی مواجه است به طوری که تولید نان توجیه اقتصادی برای این قشر ندارد.
امنیت یک یا چند کشور از راه ناامنی سایر کشورها حاصل نمی‌شود
پایگاه خبری راد: رییس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و الجزایر، گفت : ایران همواره از صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی حمایت کرده و معتقد است که امنیت باید برای همه کشورها بدون تبعیض و در چارچوب تشریک مساعی جمعی و چندجانبه‌گرایی درصحنه بین‌الملل تأمین شود.
به خاطر تحریم شرایط اقتصادی، نمی توان اخذ استاندارد را تسهیل کنیم
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد که نمی‌توان با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها شرایط اخذ استاندارد را تسهیل کرد.
 ۲۷ هزار مدرسه‌ برای دریافت تندیس عالی کیفیت رقابت می کنند
پایگاه خبری راد: سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ‌در تلاش هستیم تا سال آینده ۴۴ هزار مدرسه را وارد این طرح کنیم.
 کیفیت بنگاه‌ها، با ارتقا کیفیت چند بنگاه اقتصادی توسعه نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن مدیریت کیفیت تاکید کرد که صرفا با چند بنگاهی که کیفیت خود را ارتقاء داده‌اند، به هدف مدنظر که که بهبود کیفیت به معنای توسعه بنگاه‌ها و در نهایت توسعه اقتصادی است، نمی‌رسیم.
تعریف 7 معیار برای اندازه‌گیری کیفیت
پایگاه خبری راد: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این‌که مقوله کیفیت به‌دنبال نیازهای فراتر از استانداردهاست، گفت: سنگ بنای ارزیابی‌های کیفی، مدل‌های کیفیت است و در همین راستا هفت معیار برای کیفیت تعریف کرده‌ایم.
 آغاز مراسم روز ملی کیفیت
پایگاه خبری راد: مراسم روز ملی کیفیت با حضور رئیس سازمان ملی استاندار ایران و نماینده‌های مجلس آغاز شد.
سالی ۳۳۰ هزار تبعه خارجی مجاز در کشور بیمه می‌شوند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره وضعیت بیمه اتباع مجاز گفت: برابر قانون برنامه ششم، دولت مکلف شده که اتباع مجاز خارجی را تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دهد.
آخرین آمار ابتلاء به هپاتیت در ایران/ لزوم درمان سالانه ۱۰هزار زندانی مبتلا
پایگاه خبری راد: رئیس شبکه هپاتیت ایران ضمن ارایه آخرین آمار و ارقام مبتلایان به انواع هپاتیت در کشور، با بیان این‌که برای درمان هپاتیت C در زندان‌ها، برنامه منسجمی وجود ندارد، بر لزوم درمان سالانه ۱۰هزار زندانی مبتلا به این بیماری در جهت حذف بیماری تا سال ۱۴۱۰ در کشور تاکید کرد.
ارز پنج نرخی باید از بین برود
پایگاه خبری راد: رییس سابق اتاق بازرگانی ایران گفت: باید ارز پنج نرخی جمع و به نرخ واقعی نزدیک شود چراکه ارز ۴۲۰۰ تومانی بیش از هر نرخ دیگری فرار سرمایه‌ را رقم می‌زند.