14:35 | سه شنبه 24 تير 1404
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضایت مشتری

آغاز فراخوان بیستمین  فرایند ارزیابی و انتخاب بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان
نماد برتر- دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در سال 99 با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری امسال با عنوان جهش تولید، تلاش داریم تا از بنگاههای اقتصادی و تولیدی برای حضور هرچه بیشتر در فرایند ارزیابی و انتخاب بنگاه های حامی حقوق مصرف کنندگان دعوت به عمل آید.
بزرگترین مرکز تماس بازارسرمایه با رکورد پاسخ روزانه + برنامه های آینده
نماد برتر- کارگزاری مفید به عنوان بزرگترین کارگزاری آنلاین همزمان با رشد قابل ملاحظه مشتریان و افزایش صدور کدهای معاملاتی، اقدام به توسعه مرکز پاسخگویی به مشتریان کرده است.
فرآیند رسیدگی به شکایات
نماد برتر- هدی توانائی: «شکایت، ابزار اعلام نارضایتی فردی است که نیاز به رسیدگی و حل مشکل دارد. برای داشتن یک رویکرد موثر به شکایت باید ابتدا علت اصلی شکایت مشخص شود، چراکه برآورده نشدن انتظارات یا تأخیر در کیفیت ارائه خدمات، سبب عدم احساس رضایت توسط مشتریان می‌شود.»
عرضه ۷ هزار اجاق‌گاز نانوپوشش مقاوم به بازار
نماد برتر- یکی از شرکت‌های صنعتی سازنده وسایل آشپزخانه با استفاده از نانو پوشش‌ها، تا کنون ۷ هزار اجاق گاز دارای نانو پوشش به بازار عرضه کرده و به ‌گفته آنها قرار است با همکاری دو شرکت فعال در حوزه نانو از این پوشش برای تولید هود آشپزخانه استفاده شود.
گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای ششمین سال متوالی تمدید شد
نماد برتر- شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای ششمین سال متوالی، تمدید کند.
محکومیت "آذویکو" به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت به مشتریان
نماد برتر- مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت اعلام کرد که به دنبال اعتراض این سازمان به بیش از ۱۴۰۰ فقره رای بدوی صادره در خصوص پرونده شرکت مذکور، نواقصی که در دادنامه مشاهده می شد توسط شعبه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی برطرف و شرکت آذویکو ملزم به تحویل خودروی جایگزین و پرداخت خسارت مشتریان حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری شد.
ایران‌خودرو، "راناپلاس" را مهرماه روانه بازار می‌کند
نماد برتر- مدیر پروژه خودروی راناپلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، پیش‌بینی می شود تا پایان سال ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود، آغاز عرضه این خودرو به بازار را از مهرماه اعلام کرد.
ظهور پرداخت‌های موبایلی با اینترنت اشیا
نماد برتر- بهره‌گیری از اینترنت اشیا، ظهور سیستم‌های پایانه فروش هوشمند به پذیرش فراگیر پایانه فروش بیومتریک، ظهور پرداخت‌های موبایلی از طریق پایانه فروش، رهگیری دیجیتال محصول و برچیده شدن صف‌ها و آسان شدن پرداخت از راه دور منجر می‌شود.
صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد
نماد برتر- شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «جهش تولید» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را کسب کرد.
«دلر» 150 درصد افزایش سرمایه می دهد
نماد برتر- شرکت داروسازی اکسیر برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی را به جریان انداخت.
نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد
نماد برتر- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم تحویل نخستین سری محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، با تاکید براینکه بهبودهای ۲۰گانه در دناپلاس توربواتوماتیک صورت گرفته است، از این محصول به عنوان دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.
آشنایی با برترین موتورسازان جهان
نماد برتر- برندهای جهانی بیشترین سهم را از بازار موتورسیکلت در جهان دارند.
چالش‌ و فرصت‌ کسب‌وکارهای فاوا در عصر اقتصاد دیجیتال
نماد برتر- تحول دیجیتالی به‌عنوان یک مرحله فراگیر و اصلی در سراسر جهان شناخته می‌شود و البته چالش‌ها و فرصت‌های اساسی دارد که مشاغل فعال در این حوزه با آن روبه‌رو هستند.
رضایت کاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟
نماد برتر- در جدیدترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار این کشور ارائه و منتشر شده است.
آمازون ۱۰۰ هزار نفر استخدام می‌کند!
نماد برتر- شرکت آمازون به تازگی اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و رشد ناگهانی تقاضای مشتریان برای خرید آنلاین قصد دارد حدود ۱۰۰ هزار نفر را به منظور تحویل کالاها استخدام کند.