10:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رسانه ملی

آغاز آموزش حضوری و مجازی مدارس مطابق شیوه نامه های بهداشتی
نماد برتر- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از آنجائی که چشم انداز دقیق و مشخصی نسبت به زمان کشف واکسن و مهار ویروس کرونا متصور نیست، لذا می بایست سبک جدیدی از زندگی با این ویروس را فرا بگیریم و با رعایت و عمل به دستورالعمل های بهداشتی با این ویروس زندگی کنیم و بر این اساس نسبت به بازگشائی مدارس و آموزش حضوری و مجازی مطابق شیوه نامه های بهداشتی اقدام شد.
افزایش پیشگیری ها باعث کاهش خسارات در کشور/اساس مدیریت بحران مردم هستند
نماد برتر- در سلسه نشست های مجازی محفل پرسون، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.
از پرداخت خود مطمئن شوید
پایگاه خبری راد: کلاهبرداران از هر فرصتی برای سوءاستفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و در حال حاضر پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن‌های متعدد هم می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد و به همین دلیل کاربران باید این پرداخت‌ها را از روش‌های مطمئن انجام دهند.
موافقت مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای ۶ نفر از نمایندگان به منظور تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۵ سال گذشته موافقت کردند.
پول مردم را با مال سازی هدر ندهید!
پایگاه خبری راد: مسئله از رونق افتادن مال‌ها و مراکز خرید، امروزه با همه‌گیرتر شدن خریدهای اینترنتی و ارتباطات الکترونیک بحرانی‌تر و نگران‌کننده‌تر می‌شود، به‌طوری‌که پیش‌بینی شده است که تا سال ۲۰۲۲ از هر چهار مال آمریکا، یکی تعطیل شود.
ناگفته‌هایی از بازار و مصرف «لوازم آرایش» در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اخیراً اعلام کرده گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان ۶۵ هزار میلیارد تومان است. جدا از این رقم بالا، بارها خبرهایی مبنی بر اینکه ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است، مطرح شده. اما دلیل این گردش مالی بالا و مصرف زیاد ما در این حوزه چیست؟
مردم به اندازه نیازشان خرید کنند
پایگاه خبری راد: در میزگردی که با عنوان تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاهای اساسی در دفتر خبرگزاری ایسنای کردستان برگزار شد، جنبه‌های مختلف تنظیم بازار بررسی و بر همکاری بیشتر مردم در این زمینه تاکید شد.
آرای مردمی را چه کسی جابه‌جا کرد؟
پایگاه خبری راد: بعد از ماه‌ها و با وجود گذشت حدود دو ماه از عمر مصوبه دولت در زمینه ترخیص خودروهای وارداتی خاک خورده در گمرکات، ۲۰۰ دستگاه از این خودروها ترخیص شد.
 ۲۷ درصد جامعه زنان ایران دارای تحصیلات دانشگاهی هستند
پایگاه خبری راد: معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری به پخش برنامه فرمول یک از صدا و سیما واکنش نشان داد.
واردات گوشت رانتی نیست
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که بر خلاف ادعاهای مطرح شده از سوی یک کارآفرین در برنامه زنده تلویزیونی هیچ رانت و انحصاری در واردات گوشت قرمز به کشور وجود ندارد، چراکه بیش از ۱۲۰ شرکت مجوز واردات گوشت دارند و می‌توانند این کار را انجام دهند. اما اگر سوء استفاده و سودجویی در این راستا صورت بگیرد قطعاً دستگاه‌های متولی با متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.
 بیمه مرکزی در مورد بیمه‌نامه‌های جدید شخص ثالث توضیحاتی داد
پایگاه خبری راد: رئیس کل بیمه مرکزی بعد از ابهامات ایجاد شده ناشی از اظهارات پیشین خود، حالا می‌گوید که "راننده‌محور شدن بیمه شخص ثالث به مفهوم صدور بیمه نامه برای هر راننده نیست و کماکان این بیمه برای وسیله نقلیه صادر خواهد شد"؛ امری که خود ابهامات تازه‌ای دارد.
ابهامات "راننده محوری" در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث
پایگاه خبری راد: اظهارات صریح رئیس کل بیمه مرکزی درباره "راننده محور" کردن صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، ابهاماتی برای مشتریان ایجاده کرده است که ارزیابان بیمه چند و چون آن را با توجه به قوانین و شرایط موجود تشریح کرده‌اند.
اولویت بندی سود سهام عدالت
پایگاه خبری راد: سازمان خصوصی‌سازی فعلا زمانی را برای پرداخت نوبت دوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ اعلام نکرده اما تاکید کرده که دهک‌های کم درآمدتر را در اولویت قرار می‌دهد.
عربستان سالانه تویست زیادی را جذب خود می کند!
پایگاه خبری راد: شرکت توسعه دریای سرخ در عربستان سعودی در راستای گسترش گردشگری و توریسم در این کشور از پروژه احداث و توسعه ۲۲ جزیره توریستی واقع در دریای سرخ خبر داد.
ناراحتی بطحائی از ۲۰:۳۰ و کنایه‌اش به رسانه ملی
پایگاه خبری راد: وزیر آموزش و پرورش از ۲۰:۳۰ ناراحت است. او در یادداشتی درباره علت ناراحتی‌اش از رسانه ملی نوشت.