07:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رجیستری موبایل

قاچاق گوشی نزدیک به صفر شد/ گوشی‌های وارداتی رهگیری می‌شوند
پایگاه خبری راد: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره راهکارهای جلوگیری از احتمال احتکار گوشی‌هایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از رهگیری گوشی در فرآیند واردات از گمرک تا عرضه خبر داد.
رجیستری؛ الگویی که پرونده یک دهه قاچاق گوشی را می‌بندد
پایگاه خبری راد: تعداد واردات قانونی گوشی در مقایسه با سال گذشته نزدیک به سه برابر شده و ارزش آن نیز ۱۶۳ درصد افزایش داشته است. این موضوع از تاثیر اعمال رجیستری بر واردات قانونی و جلوگیری از قاچاق این کالا هم حکایت دارد؛ همین موضوع سبب شده که این طرح به عنوان الگویی برای مقابله با قاچاق قرار داده شود.
رجیستری تلفن‌های همراه به روسیه رسید
پایگاه خبری راد: پارلمان روسیه طرحی را در دست بررسی دارد تا ورود گوشی‌های همراه قاچاق را متوقف کند.
چه کسانی یک روزه هزار گوشی را چمدانی وارد می‌کنند؟!
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه سقف واردات مسافری گوشی ۲۰۰ دلار است، جای سوال است که چگونه یک فرد می‌تواند در یک روز ۱۰۰۰ گوشی را به شیوه چمدانی وارد کند.
واردات بیش از ۷۳۶۰۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه
پایگاه خبری راد: گمرک ایران از واردات بیش از ۷۳۶ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به ایران خبر داد.
واردات بیش از ۷۳۶۰۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه
پایگاه خبری راد: گمرک ایران از واردات بیش از ۷۳۶ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به ایران خبر داد.
آخرین اخبار از رجیستری موبایل و چند نکته
پایگاه خبری راد: پروژه رجیستری موبایل مستلزم هماهنگی‌های وزارت ارتباطات، وزارت صنعت و معدن و تجارت (صمت)، گمرک و بسیاری از سازمان‌های دیگر است و با وجودی که برای مبارزه با قاچاق پیگیری‌شده اما اجرای آن به طول انجامیده است.
درآمد ۱۲۰۰ میلیاردی طرح ریجستری برای کشور
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه با محاسبه نرخ دلار با ۴۰۰۰ تومان سالانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد زایی برای کشور به همراه دارد.
فرایند خرید گوشی بعد از اجرای طرح رجیستری
پایگاه خبری راد: فروشنده گوشی موظف است که همراه گوشی و جعبه آن کد فعال سازی(Ac) را نیز به خریدار ارائه کند و لازم است خریدار جهت اطمینان از محرمانه بودن کد مذکور بلافاصله (Ac) را از طریق کارتابل تغییر دهد.
نحوه تغییر مالکیت گوشی بعد از رجیستری
پایگاه خبری راد: با اجرای طرح رجیستری گوشی تلفن همراه، کسانی که قصد تغییر شماره تلفن همراه خود را دارند، باید نسبت به تغییر مالکیت در سامانه‌ی همتا اقدام کنند، در غیر این صورت تنها ۳۰ روز می‌توانند از دستگاهشان با سیم‌کارت جدید استفاده کنند.
گوشی‌های بلاک شده در رجیستری به کشورهای دیگر قاچاق می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: سخنگوی طرح رجیستری گفت: بعید به نظر می‌رسد گوشی‌هایی که در قالب اجرای طرح رجیستری بلاک شده‌اند، به کشورهای همسایه قاچاق شود.
چاره‌ قطع سرویس گوشی بعد از رجیستری
پایگاه خبری راد: پس از اجرای طرح رجیستری، در صورتی که پیامکی مبنی بر قطع سرویس دریافت کرده‌ یا ارتباط شما قطع شده‌ باشد، باید به سامانه‌ی همتا مراجعه و با مطرح کردن مشکل خود، موضوع را پیگیری کنید.
پرونده بسته می‌شود؛ اجرای آخرین مرحله رجیستری از فردا
پایگاه خبری راد: رجیستری گوشی‌های موبایل از اول اردیبهشت‌ماه با قرار گرفتن تمامی‌ برندها در این طرح، رسما آخرین مرحله را طی می‌کند.
گوشی می‌خرید انتقال سند را فراموش نکنید!
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی استان تهران با اشاره به تاثیر اجرای طرح رجیستری در بازار گوشی‌های تلفن همراه به تغییرات جدید در حوزه نقل و انتقالات این گوشی‌ها پرداخت.
اعلام برندهای جدید موبایل مشمول رجیستری/ سامسونگ به سال 97 موکول شد؟
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گوشی‌های نوکیا، سونی، تکنو و هوآوی را مشمول فاز جدید طرح رجیستری اعلام کرد.