18:44 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رادیاتور

رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک
نماد برتر- ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.
معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، اولین تامین سرمایه، سه بیمه + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، اولین تامین سرمایه حاضر در بورس، سه شرکت بیمه به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک یک بانک، بورس کالا، دوقلوی معدنی، دو سهم جدید + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۴۵۸۹ واحدی شاخص، یک بانک، بورس کالا، دوقلوی معدنی، دو سهم تازه وارد به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، ۴ قندی و سیمانی ، سهم جدید + ۹ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۳۹ هزار و ۵۱۵ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، چهار شرکت قندی و سیمانی، سهم تازه وارد به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
نابسامانی در بازار پکیج و آبگرمکن
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از نابسامانی در بازار پکیج خبر داد و گفت: اخیرا نامه‌ای به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای جلوگیری از صادرات پکیج ارسال کردیم، چرا که در حال حاضر تولید کفاف مصرف‌کننده را نمی‌دهد و صادرات حتی برای ارزآوری هم نباید انجام شود.
ممنوعیت فروش و پیش فروش خودرو توسط شرکت‌های فاقد مجوز از کمیته خودرو
نماد برتر- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: شرکت‌های خودروساز که از کمیته خودرو مجوز ندارند، حق فروش و پیش فروش خودرو را نخواهند داشت.
واکنش پلیس به ریختن گازوئیل در جاده هراز
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران هرگونه اخباری را در رابطه با ریختن گازوئیل در جاده هراز تکذیب کرد.
ساختمان‌هایی که قُرص و محکم ساخته نشدند
پایگاه خبری راد: بسیاری از افرادی که اقدام به خرید یک خانه و یا ساختمان می کنند و شاید در نگاه نخست، ظاهر زیبای ساختمان آنان را جذب کند اما چگونه اطمینان می‌یابند که در باطن این خانه، از مصالح با کیفیت و مناسبی برای استحکام بنا، استفاده شده است.
جلوگیری از استرس دام‌های آبستن در توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: خودداری از استفاده از آب یخ‌زده در آبشخورها جهت جلوگیری از استرس و بیماری‌های گوارشی در دام‌های آبستن، اجتناب از برافروختن آتش در حاشیه جنگل‌ها و پاک کردن جلوی دریچه پرواز پس از بارش برف بخشی از توصیه‌های هواشناسی است که اداره هواشناسی کشاورزی برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (۲۰ تا ۲۳ دی‌) ارایه کرده است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در فصل زمستان
پایگاه خبری راد: اضافه کردن ضد یخ به رادیاتور ماشین آلات کشاورزی، حفاظت از استخرهای پرورش ماهی در برابر کاهش دما، برداشت و حمل محصولات باغی به انبارهای استاندارد تا قبل از آغاز بارش بخشی از توصیه‌های هواشناسی است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی برای روزهای دوشنبه تا جمعه (۱۰ تا ۱۴ دی‌ماه) صادر شده است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در ماه دی
پایگاه خبری راد: ممانعت از استفاده دام از آب یخ زده در آبشخورها، تنظیم دما و تهویه گلخانه‌­ها و سالن­‌های پرورش قارچ با توجه به کاهش دما و پوشاندن نهال‌های جدیدکاشت از جمله توصیه های هواشناسی است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی برای روزهای پایانی پاییز
پایگاه خبری راد: خودداری از آتش زدن کاه و کلش مزارع غلات، محفاظت از کندوهای زنبور عسل با توجه به سوز و سرما، جمع‌آوری ضایعات و سرشاخه‌های آلوده به بیماری­‌ها و آفات گیاهی و خودداری از تراکم دام‌ها به دلیل شیوع بیماری‌های تنفسی، بخشی از توصیه‌هایی است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی برای روزهای پایانی پاییز اعلام شده است.
توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
پایگاه خبری راد: محافظت از بره‌های تازه متولد شده، اجتناب از برافروختن آتش و اطمینان از خاموش بودن آن در جنگل‌ها و منابع طبیعی، جمع‌آوری و معدوم کردن کلیه میوه‌های ریخته شده و خودداری از هرس زودهنگام درختان هلو و شلیل از جمله توصیه‌های هواشناسی است که از سوی اداره هواشناسی کشاورزی کشور برای استان‌های مختلف کشور در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ آذرماه ارایه شده است.
پرند جای مناسبی برای زندگی!
پایگاه خبری راد: با گذشت مدت‌ها از تشکیل شهر جدید پرند، اولین تصویر ذهنی بخش زیادی از مردم از این شهر، هنوز دورافتادگی و نبود خدمات و زیرساخت‌های کافی است؛ اما مشاهدات اخیر نشان می‌دهد که این شهر کم‌کم در حال رونق گرفتن و جمعیت آن به ۱۴۰ هزار نفر رسیده است.
لوگوی مرسدس بنز چگونه انتخاب شد؟
پایگاه خبری راد: نشان فعلی مرسدس بنز که در آن حلقه‌ای ستاره سه پر را دربرگرفته در سال ۱۹۳۷ طراحی شده است.